God morgon :)

Halloj!
Nu sitter jag här igen, fast jag egentligen inte har tid.
Sminkar mig samtidigt och sen ska jag slänga i mig lite frulle.

En ny dag på Gina och idag har jag på mig Gina-kl'äder, eftersom vi måste ha det.
Shit pommes vad jag kommer bli fattig!
Det finns så brutalt mycket kläder och så har jag rabatt på det.
Sen så har jag ju ett annat argument nu, " JAG MÅSTE FAKTISKT HA DEN DÄR TRÖJAN FÖR JAG MÅSTE HA NÅGOT ATT JOBBA I! "
Suck?
Kommer inte vara nyttigt det här, haha!
Har redan köpt 3 tröjor, 2 par jeans, 3 linnen ^^
Men men.
Det är kul att skämma bort sig själv :)

Nu ska jag äta och sminka mig färdigt!
Hörs säkert i eftermiddag.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0