grymt roligt dag! :)

Halloj alla!
Idag har vart en jättebra dag :)

Jobbet har gått kalas och jag har haft roligt.
Fick världens överraskning idag när jag stod och larmade kläder vid provrummen.
Då kommer det in en kund, jag hälsar utan att titta så mycket och hon hälsar tillbaka.
Sen tittar jag upp och ser att det är Sandra!! :D
Min gamla Sandra från gymnasiet :D

Jag knuffade till henne och hon trodde att jag var arg för att hon inte hade visathur många kläder hon skulle prova ^^
Haha:D
Som tur var kom hon precis när jag skulle ha lunch så min matlåda fick stå kvar i kylskåpet och så gick vi och åt på Foodcourten :)
Skitmysigt!
Jag har inte träffat henne sen studenten i maj! :O
Innan det umgicks vi varje dag i skolan...
Helt sjukt, men vi har inte haft tid att ses helt enkelt.

Det var asroligt och prata om allt och inget, vi satt och skvallrade om vem som hade pojkvän eller inte i gamla klassen, vem som hade förändrats, vem som pluggade/jobbade mm.
Så härligt och se henne igen och snacka en massa skit :D
Tyvärr försvann min lunchtimme väldigt fort men vi ska ses någon annan dag och då ska Acca min underbara Acca-Facca vara med också :)

Idag slutade jag som sagt kl 20.
Skitdrygt för det var kallt och mörkt när jag kom ut.
Uscha.
Måste börja ta min andra jacka, skinnjackan är inte varm nog :(

Sen när jag kom till Väsby station vart jag lite förbannad för bussen gick inte förrän om 20 minuter.
Då saknade jag Tobias ^^
Han hade hämtat mig direkt, kanske till och med i Kista
HAHAHA:D
Så ytligt xD

Det har vart skönt att inte ha någon kontakt med honom.
Jag tänker inte lägga mer energi på honom när han beter sig som han gör.
Han får höra av sig om han vill vara min vän som han sagt.
Jag orkar inte engagera mig längre, får ändå bara skit tillbaka i slutändan.


Appropå nada!
Imorgon släpps Metallicabiljetterna!!!!! :O :D

Johannas bror ska försöka fixa till oss, så jag håller alla mina tummar (alla två?) för att vi får biljetter!
Gah!
Måste bara se dem!
Det är dessutom inomhuskonserter så det kan inte bli bättre.
Fatta vilket tryck det kommer vara i Globen!!! :O :D
Sjukt najs!

Nej, nu ska jag inte sitta här och drälla bort mer tid,
Mamsen kommer väl hem från massagen snart hoppas jag.
Ska prata lite med henne och höra hur hon mår och sen ska jag nog fixa lite i mitt rum.
Efter det ska jag slänga mig i duschen och sen ska jag nog sussa.

Jobbar 11-20 ända till fredag, så det kommer bli nattliga blogg-inlägg för min del den här veckan haha.

Ha det så bra så länge!
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0