Har det hänt förut?

Jag tror fan aldrig jag har fått så mycket härliga komplimanger och kommentarer om min kropp och min personlighet som jag fick igår :D
Hahaha

Egokick?
Svar ja.
Jag satt där och surplade i mig allt han sa med sugrör och ett paraply i glaset ^^ ;)

Det var skitkul och höra en massa såna saker, precis vad jag behövde med tanke på gårdagens otrevliga samtal.
Det var menat som ett "hej jag bryr mig om dig-samtal"men det slutade naturligtvis med tjafs, irritation och jag fick så ont i magen bara av att han hade ringt att jag inte kunde äta något av min lunch.
Bra va?

Jag pallar inte bry mig, jag tänker inte lägga mer tid på det.
Nu skiter jag i det och träffar roliga människor som får mig att må bra, för det är precis vad jag behöver och förtjänar!
Hoppas du har kul där nere, det är så sorgligt att man skrattar åt det.

Nu ska jag äta frukost och packa ner mina saker till tävlingen.

Hörs säkert ikväll eller något.

Om jag inte sussar hos Fredrik då hörs vi nog imorgon :)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag förstår fortfarande inte varför han ringde?

2008-10-18 @ 11:51:08
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0