härlig dag :)

Hallå igen :)

Nu har jag just ätit plankstek till middag, så jävla gott!
Min bror är här och vi har firat pappsen och gett honom paket som han vart jätteglad över.


Innan mor oh far kom hem hade jag som sagt besök av "en viss person" och det var väldigt trevligt :)
Vi satt och pratade och jag slog in paket, hängde tvätt och dukade medan han höll mig sällis :D
Vi pratade mycket om en sak och lite om en massa annat.
Jag varken kan eller borde skriva ut så mycket detaljer för det kan skapa problem för både honom och mig.

Det var i alla fall väldigt trevligt ända tills det ringde.
Då vart det lite kaos men det gjorde inte så mycket för hans och min del i alla fall ^^
Vi får se hur allt slutar...
Får väl ett sms senare ikväll hihi :)

Fick sms av Dennis nyss och han skrev att han hade sovit och hade ångest nu.
Jag förstår honom... :/
Han har lovat mig att minska på sitt drickande, hoppas att han gör det nu också!

Sen fick jag just ett mms från Rickard med en bild på en skylt där det stod "Falafeltallrik" :D
Jag kallar hans bil för Falafel för att den har reg.nr. FAL :)

Det tyckte jag var väldigt roligt haha :)
Han är också en bra pojk som jag dessvärre inte träffar speciellt mycket nu för att Bias inte uppskattar det.
Jag stör mig på det, jag kan inte rå för att hans vänner (som för övrigt har blivit mina vänner) skriver och ringer mig!
Jag tänker fortsätta hålla kontakten med de, de verkar ju vilja det så varför ska Bias få förstöra? :)
Man kan väl dela på vänner även fast man inte är tillsammans längre?
Det tycker jag i alla fall :)

Nu ska jag åka och handla frukt till minitvälingen som vi ska ha ikväll :)
Ha en fortsatt bra söndag!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Erica Cs

Jätte bra blogg ! :) hur har din dag varit då ?

2008-10-20 @ 20:42:51
URL: http://ericacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0