Helgen!

Nu ska ni få min helgplanering.

På fredag ska jag förhoppningsvis ut på krogen med Johanna.
Hon ska på födelsedagsmiddag i Uppsala först, men vi hoppas att hon hinner hem så hon kan dregla lite efter B-tendern ;)
Haha:D <3

Sen på lördag ville J ha en tjockiskväll med mig och bara ta det lugnt, men det sket ju sig eftersom jag ska åka till mina kusin i (en annan del av ^^ ) Köping. :/
Vi ska fira min papps som fyller år den 20 okt och min morbror som redan har fyllt.
Så...
Det blir en mini-släktträff på lördag.
Vi ska sova där också, så jag kommer hem på söndag.
Men jag är i alla fall ledig på måndag, eftersom jag jobbar min sista dag på TNT på fredag och börjar på Gina på tisdag :D

På måndag ska jag sooooova länge och sen när jag vaknat ska jag nog göra något som jag velat göra länge.
*Punkt*
Jag vill inte säga mer.
Det behövs inte.

Sååå... ¨
Där har ni min helg.
Inte så jävla spännande tyvärr, men alltid något att göra.
Bättre än att sitta hemma och deppa.
Fredagen kan bli jävligt rolig, jag har alltid kul med J :D
Lördagen är mest.... Hmm. trevlig.. ? eller kanske social?
Mycket frågor från moster, kusin och morbror.
En trött Hanna som inte orkar svara så mycket.
^^
Men men, sånt ska man gå med på också, man älskar ju trots allt släkten.

Nu ska jag smsa lite med Mika och bestämma lite mer om biljettinköp och inköp av vissa skivor.
Jag ska köpa en skiva, eller ja, han ska beställa den åt mig.
Fast jag får nog vänta ett tag tills jag får svar.
Den hurtbullen är och gymmar nämligen!

Natti för ikväll!
Tjipp


Kommentarer
Postat av: Johanna

hejhejhej!

Det blev middag idag istället, im free friday..

eller ja kanske bara.

Beror på.

Mamma ska också iväg, med jobbet.

Men annars kanske vi kan gå hit snabbt och ta ut jyckarna och sen gå ut :p hahha

2008-10-08 @ 22:57:30
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du jag skiter i hur jag ser ut, jag ska ha bort 10 kg! :O

Hur jag ska lyckas är en annan fråga..

du och jag flyttar ihop, du handlar och lagar supernyttig mat ;D

2008-10-08 @ 23:08:56
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

låter som en nice helg :)

2008-10-09 @ 09:51:53
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0