Helgen!!

Hallå.
Nu har jag äntligen tid att skriva :)
Tänkte berätta om min helg som varit väldigt händelsefull :)


I fredags åkte jag hem snabbt efter jobbet och sen åkte jag till Linus i Märsta.
Fick gå satlångt från bussen i regnet och var halvglad när jag kom in. :P
Men jag kom i alla fall fram xD
Tvingade Nixon att möta mig, vilket han gjorde :)
Hos Linus satt Nixon och Linus och drack och jag åt upp resterna från deras middag eftersom jag inte hade hunnit äta hemma.
Nixon hade glömt och köpa dricka till mig så jag var nykter fram tills vi gick ut :(

Riccardo ringde nån gång under kvällen, typ när jag var påväg t Linus, och frågade vad jag skulle göra.
Han satt och drack öl med Johan.
Vi bestämde att vi skulle ses på Garage senare på kvällen :)
(tyvärr drog Johan hem för att Linda belv sur :S )

Efter några timmar gick vi ner till Garage och satt där och snackade skit hela kvällen.
Johanna kom in lite då och då och myste lite med mig, sen sprang hon in på KC igen.
Riccardo kom dit med nån kompis och så snackade jag lite med de.
Började även snacka massoooor med Matteus (aka. Mato)
Väldigt trevlig prick :)

Malin kom dit också, så nu har jag hälsat på henne också....


Kvällen var skithärlig, satt bara och drack och snackade skit med massa pojkar :)
Jag hade hur trevligt som helst ända tills vi skulle gå hemåt.
Jag, Nixon, Linus, Mato och Malin gick mot Statoil.
Någonstans på vägen vart det typ kaos och Nixon som inte var speciellt nykter snetände på "hela situationen".

Jag pallade inte bry mig och eftersom jag inte var så jävla nykter vart jag mest full i skratt ^^
Försökte förklara lite tror jag, men sen sket jag i allt.
Sprang ikapp Nixon medan Linus och Malin snackade.
Snackade lite med Nixon och sen gick jag med Mato.

På Statoil köpte jag chips, cola och gott och blandat :D
Mato köpte en dubbelhamburgare OCH en baguette med någon skum fyllning.
Lite snus och cigg vart det också tror jag.
Hungrig jävel det där i alla fall^^

Jag borde också köpt mat, men det visste jag inte då :O
Jag vet inte hur det kom sig, men jag tror att Linus bestämde att Nixon skulle sova hemma och inte hos honom (som planerat), så då vart det att Malin och Nixon drog hem och jag, Linus och Mato drog hem till Linus.

Hemma hos Linus kollade vi lite på "Mirrors", eller ja, Linus somnade direkt ^^
Jag och Mato försökte hålla oss vakna en stund till men sen pallade vi inte och gick och la oss på soffan.
Där låg vi och pratade i hundra år kändes det som....
Har ingen aning om vad klockan var när vi somnade, 8 kanske?
Vaknade 11 och var pigg.
Mato var inte alls pigg och vaknade till lite då och då men somnade igen :P
Jag låg och snurrade en timme, läste tatueringstidningar, läste bloggar från mobilen och stirrade upp i taket.
Under tiden kurrade mig mage som en jävla galning och jag var skiiiithungrig.
Gick upp och drack cola och vatten och hämtade chipsen som jag inte orkat äta.

Tillslut vid typ kvart över tolv fick jag liv i Mato.
Men inte fan gick vi upp och åt som vi sa att vi skulle, nej nej, vi låg och kvar och pratade ännu mer ^^
Han sa att han skulle åka till stan och köpa presenter och frågade vad jag skulle göra.
Jag skulle inte göra ett skit och då ville han ha sällis och då fick han det :)

Fast vi åkte till Kista istället, närmare och lika bra :)
Innan vi åkte låg vi och diskuterade om vi skulle åka hem och duscha och så först innan vi åkte men insåg att det skulle bli sent och krångligt.
Han hade inte sin mobil så vi skulle inte kunna ringas heller, så det slutade med att jag åkte i mjukisbyxor till Kista :D

Vi hade skitmysigt på tåget, det kändes som om vi känt varandra i hundra år :O
Jag kände mig trygg och glad med honom från första början så det vart inte alls pinsamt att sitta där halvt osminkad i mjukisbyxor med någon man inte kände :P :O

Vi hade en ashärlig dag i Kista med mat på Foodcourten och en hel del shopping (för hans del)
Dessutom började han muppa sig på tåget och sa att vi hade gift oss när jag sov och att vi skulle gå och köpa ringar i Kista ^^
Han är fett rolig, han drev om det hela dagen sen!
Ett exempel:
Vi var inne på en smyckesbutik och så stannade han vid förlovningsringarna och ba "vilken ska vi ha? vad ska det stå i de?" xD
Mupp!
I alla fall.
Han köpte en present till en kompis, en typ "tröj-jacka" på Jack&Jones och parfym och deo på någon parfymbutik :)
Jag köpte inget men jag kollade på vinterstövlar på Wedins :)
Kollade även på P.O.P efter en present till min brorsson och då höll såklart Mato på och drev om att vi skulle handla kläder till vår son ^^
Vi kollade i massooooor av butiker men handlade bara i några få.
Vi var i Kista i 3 timmar tror jag och sen åkte vi hemåt.
Han skulle på 2 olika fester och jag skulle ut med badmintongänget så han åkte till Märsta och jag hem till mig :)
Det var en skitmysig dag med en härlig grabb som jag ska lära känna bättre! :)

Igår vart det då alltså utgång med badmintonfolket.
Först var vi hemma hos Mange och förade med kortspel mm.
Mia vart skitfull och Mange också :P

Jag var astrött eftersom jag inte hade sovit spec mycket så jag tog det lite lugnt...
Vi drog t Märsta vid 11 och på tåget träffade vi Mias kompisar som jag också känner lite halvt.
I Märsta vart vi rätt splittade, först dansade jag lite med Mia och hennes kompisar...
Smsade massor med Mato också och sen med Nixon.
Nixon bestämde sig för att komma ner till Garage och då vart det att jag satt inne på Garage med honom resten av kvällen....
Det var asmysigt och bara sitta där och prata...
Jag har inte haft lust och dansa på 2 ggr nu :O
Mina badmintonkompsisar drog rätt tidigt så det gjorde inget att jag gick ifrån dem :P

Johanna var också där så jag pussade lite på henne då och då precis som på fredagen ^^ ;)
Haha :)
Dock hann jag inte prata om allt med henne, vi måste göra det snart gums, för jag är förvirrad!!

När de stängde försökte vi få tag i Linus för att se om vi kunde sova där men han var inte hemma än :(
Då följde Nixon mig till bussen, satt där och väntade på att den skulle komma och sen sa vi hejdå.
Åkte buss med några jag kände men jag var skittrött/förvirrad/deppig och orkade inte höra på alla fyllskallar så jag drog på musik på maxvolym.
*verklighetsflykt när jag har mycket att tänka på*

Smsade massor m Nixon på vägen hem sen när jag precis kommit innanför dörren ringde Mato.
Jag svarade inte för att jag inte skulle väcka mor och far men vi smsade istället och han ville inte något speciellt utan ville bara säga god natt :)
Somnade direkt när jag la mig och sen väckte mamma mig halv 12 (vintertid ^^)

Klockan 3 kom min bror med familj på besök :D
Mina älskade brorsbarn var lika busiga och mys som vanligt :)
Jonatan har blivit så sjuuuukt stor!
Min lilla bebis fyller 1 år om 3 veckor, det är helt sjukt!!
Han kan gå nu också, och det är farligt för han är helt vild och ska riva ner allt som står på hyllor och sånt :P

Efter middagen vart han jättetrött och då tog jag honom i famnen.
Han somnade på typ 1 minut och så låg han där med huvudet ingosat i min hals och nästan snarkade,
så jävla söt!!
Jag bara satt där och myste...

Sen skulle vi äta efterrätt och då var jag tvungen och lägga ifrån mig honom på sängen där han fick fortsätta sova så sött :)

Jag har så galet mycket mamma-känslor för mina brorsbarn alltså :O :')
Det finns ingenting jag inte skulle göra för dem <3

Fick ont i huvudet och kände mig yr nu på kvällen så jag åkte aldrig till träningen som planerat :(
Somnade när jag läste lite spanska...
Trodde att det skulle hjälpa med lite sömn men icke :/

Mato ringde mig för ett tag sen och frågade hur jag mådde och om jag ville ses i veckan.
Vi bestämde att vi troligtvis ska ses på fredag

(kanske även innan om han typ kommer och äter lunch med mig i Kista, han är arbetslös just nu...)
Han ska tatuera sig på fredag och jag är ledig då så då ville han ha sällis även där :)
Ska bli spännande, jag har bara sett folk bli tatuerade på TV! :O

Så nu sitter jag här och ska väl duscha och sen sova snart.
Imorgon jobbar jag 10-19, får se om jag ska träffa någon på kvällen...
Skulle vara roligt och träffa Mange och Jimmy, men jag vet inte om de kan.
Får väl se.
På torsdag är det i alla fall banditfest :D
Tror att M&J ska med då, då blir Johaini glad ;) haha :)
CATTIS: FÖLJ MED!!! Det vore skitkul!!!!!!!!! :D

Nej, duschen väntar.
Tjingeling!



Johanna:

Jag behöver prata väldigt mycket med dig om allt det här!!!!!!
I'm fucking confused!









Jag är allmänt jävla förvirrad och vet inte vad jag ska tro om nånting.
Vill bara slippa problem!
Men det får väl visa sig hur allt ska bli,
jag tänker må bra och jag tänker inte såra någon jag tycker om 
eller låta mig själv bli sårad.

Det är det enda jag vet.

Kommentarer
Postat av: Andrea

NÄHÄÄ! mig träffade du inte alls på garage då? :(

2008-10-26 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0