Hemma och städar

Halloj igen!
Nu ska jag berätta lite om helgen, som faktiskt vart vansinnigt mycket bättre än väntat...
Mycket tack vare 2 personer :)

I fredags var det som sagt utgång med Johanna :D
Vi drog till garage vid halv elva, bortskämda som vi är så kom söta Bias och hämtade oss och skjutsade oss så att vi slapp gå i regnet.
Väldigt snällt.
Jag försökte övertala honom att följa med in, men precis då ringde Dennis och bad honom komma till Väsby.
Vi sa hej då och han lovade att ringa när han skulle hämta sin syster som var på fest.

Sen gick jag och J in på garage och där träffade vi J:s sysslings ex med vän och vi satt och snackade ett bra tag :)
Sen kom Nixon och Linus som vi hade tjatat dit.
Väldigt trevligt!
Sen började det komma lite folk inne på KC så då gick vi in dit och skakade arslet av oss :D
Sen vid ett ringde Bias och ville att jag skulle komma ut.
Jag hade skvallrat om att Nixon och Linus också var där så de gick också ut.
Vi stod där och snackade för Bias hade tråkigt, Dennis hade åkt hem för han skulle jobba dagen efter så lilla Bias hade tråkigt.

 Dennis hade åkt hem för han skulle jobba dagen efter så lilla Bias hade tråkigt.

Sen började jag frysa så då satte jag mig i Bias knä, han satt i sin vaaaaarma bil så det var riktigt mysigt.
Sen var det visst någon som inte kunde hålla händerna i styr men det gjorde absolut ingenting.
Jag älskar hans händer på min kropp (A)

Sen smsade eller ringde J (minneslucka!) och då gick jag till henne och så dansade vi ännu mer.

Sen ringde Bias vid halv 3 och sa att han var utanför.
Då drog jag och J stannade kvar.
I bilen var det väldigt skönt, var glad att jag slapp bussen!
Bias var väldigt gosmysig och pratade på om allt möjligt.
Fråga mig inte hur, för jag minns inte, men vi kom fram till att vi skulle stanna i Rosers på en liten skogsväg.
MOHAHA!

Ni får tänka själva.

Det var så jävla roligt :D
Jag har alltid drömt om att göra det med honom men han har alltid vägrat ^^
Det var inte bekvämt, men jävligt roligt, jävligt mysigt och spännande :)
Dock har jag världens blåmärken på ryggraden nu, eftersom det inte var speciellt mjukt ^^
Men fyfan vilken bra kväll jag fick! :D
Så jävla sweet.


Efter skjutsade Bias hem mig och jag somnade väldigt gott den kvällen :)

Igår åkte vi till släkten, inte så mycket att säga.
Socialt, middag, glass, mer socialt...
Halvkul ^^
Spelade Nintendo Wii för första gången i mitt liv, det var väl kvällens höjdpunkt ^^

Kom hem idag och sen dess har jag bara städat och fixat i mitt rum.
Ändrat om lite och så.
Myspys-söndag!

Nu vet ni hur min helg var,
hur var er?

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Rockabilly babe

mmmm

2008-10-13 @ 08:37:19
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: natta

Vilken är din favorit tidning?

2008-10-13 @ 11:01:37
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0