Höstångest!!

Jag orkar inte med Sveriges väder, jobbet och vissa människor omkring mig just nu.

Jag hatar att vi går mot kallare tider, det suger så hårt.
Har ångest inför att behöva frysa arslet av mig på vägen till jobbet, ryser av tanken på försenade eller inställda bussar och tåg...
*älskade SL*

Blöta vantar, snöstorm, iskalla fötter och snöskottning.
Hatar att jag inte har någon famn att gosa in mig i när jag inte vill frysa...
Hatar att veta att jag inte kommer åka till Järvsö i vinter igen med Bias.
Jag orkar inte med allt.
SUCK!

Jag vill bara bort, vill åka till Spanien nu nu nu!!
Får se hur allt blir på GINA.
Trivs jag inte drar jag.
Trivs jag stannar jag tills provanställningen har gått ut och sen tar jag tjänstledigt och åker till Spanien i april.

Har hittat flera skitmysiga familjer.
Vill åka till alla, sjukt svårt att välja!! :O

Nu ska jag vara lite positiv!
Har underbara vänner och en klockren familj.
Jag har ett fast jobb vilket innebär en inkomst.
Livet är inte så jävligt som jag tror ibland, haha.




Det värsta är att jag inte kan ignorera alla känslor och tankar
Du vill göra mig svartsjuk och du vill inte att jag ska gå vidare
för du trivs med att veta att jag älskar dig.
Du sa det själv, att du mår bra av att veta det.
Du skulle kunna få all min kärlek,
men du vill inte.
What to do?
Jag vill inte vara fången,
jag vill kunna le på riktigt igen.
Nu är jag bara ytligt glad,
jag känner mig tom på insidan.
Jag vill kunna le och verkligen le med hela kroppen.
Håll mig hårt eller släpp mig helt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0