Hotell för brustna hjärtan?

Jag skulle inte banga på att checka in på stört.
Jag och Mika skulle kunna checka in samtidigt ^^

Åh, jag vill bara bort.
Glömma.
Trycka på delete.

Men även om det gick så skulle jag aldrig klara av att göra det.
Jag kan ju inte radera de 15 bästa månaderna av mitt liv....



Moget av dig "Johan".
Vuxenpoängen är helt och hållet din.
^^

JAG HAR ALDRIG SAGT ATT JAG INTE MISSADE SKYLTEN DITT RÖTÄGG.
LÄS innan du uttalar dig.

Skylten fanns, men eftersom det var en parkering så fanns den vid infarten.
Och det stod vart man FICK parkera och inte vart man INTE fick parkera.
När ska du ge dig?

BTW: LÄS MITT LIV MEN LÄGG DIG INTE I DET.
Vilket av orden är det du inte förstår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0