Idiotförklaringen=misslyckad

Fick en halvsöt kommentar ang. min böter:
"en gul linje betyder ingenting utan en skylt, skyll dig själv"
NÄHÄ!?
Är du dum i hela skallen?
JAG HAR KÖRKORT!

Vafan tror du?
Tror du att jag såg skylten och bara "äh skit i den"?
Hade jag sett den hade jag såklart inte stannat där!
Somliga har alldeles för lite att göra med sitt liv.
Stackars sate....!


Nu har jag tydligen något att göra på fredag.
Tihi.
Har en viss person som ville joina min lugna hemmakväll, så då får jag väl gå med på det då haha :)
Kan bli kul :)

Nu ska jag sussa.
Det vart inget nagellack, kollade på en dålig kortdeckare på 4an istället med mamma.
Inte värd att se, men men.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0