I'm not evil...

Jag har så mycket hemligheter inom mig som skulle kunna såra så satans många människor i min närhet.
Jag skulle kunna förstöra relationer mellan minst 7 personer,
de skulle aldrig mer vilja se varandra om de fick veta allt.
Personer som tror sig ha en god relation till en annan är egenligen så jävla svikna av de som står de närmst.
De skulle inte klara av att hantera det jag vet.
Det är tufft som fan att bära på alla hemligheter och jag känner mig rätt falsk ibland, men det är inte min ensak att berätta om allt jag vet.
Jag skulle inte förlora eller hamna i trubbel en enda gång på att berätta de saker som jag bär på efterom jag är inte är inblandad i de.
Jag vet bara för mycket om många saker.
Jag berättar de inte av en enda anleding;

Jag är inte en elak människa som vill någon illa.


Dessutom är det jävligt bra och ha hemligheter att plocka fram om någon skulle bete sig riktigt jävla illa.
Då kan jag såga de vid knäna genom att knäcka de med de saker jag vet.
Så lite elak är jag kanske trots allt...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0