jag måste få skryta lite ;)

För ungefär 2 månder sedan trodde jag aldrig att jag skulle kunna le igen.
Allt var svart och dödstrist.
Jag kunde inte gråta (har fortfarande inte kunnat göra det heller)
Jag var bara förbannad och kände mig helt tom.
Jag flydde till festandet, jobbet och musiken.

Den enda jag verkligen pratade med om det var Johanna.
Hon fanns där och var den där klippan jag behövde, jag är så otroligt tacksam!
Vilken annan människa skulle kunna förstå mig bättre?
Hon har ju varit med om exakt samma sak, med samma kille!

Idag, 2 månader senare, mår jag hur bra som helst.
Visst har jag lite dalar då jag tänker tillbaka på det vi hade och allt sånt där shit men vem gör inte det?
Jag kommer aldrig, vad som än händer, att ta tillbaka honom.
För det mesta mår jag förbannat bra.
Jag har fått en jävligt speciell kontakt med Johanna, hon har verkligen blivit en av mina närmsta och jag är så jävla glad att jag har henne.
Jag har även träffat andra nya vänner som är hur underbara som helst :)
Dessutom har jag sagt upp mig från helvetesjobbet som budchaufför och fått ett nytt jobb på Gina Tricot.
Jag är så förbannat stolt över att jag fått det jobbet, för jag vet hur många andra tjejer därute som så gärna skulle ha mitt jobb.
Vi får in ungefär 3 CV:n om dagen :O
Det är jävligt mycket för att vara en butik!
Jag trivs som fisken i vattnen på Gina och även där har jag hittat några guldkorn till tjejer.
Skitmysiga tjejer som vet vad livet går ut på!

Jag kan redan prata personligt med flera av de och jag har bara jobbat där i en och en halv vecka.
Jag blev insläppt i gänget direkt och det känns så jävla kul att man äntligen ser fram emot att jobba!
Det är aldrig jobbigt att gå upp för att åka till jobbet, visst kan man vara trött men när man väl är påväg så känns det så grymt bra.

Och för att vara ännu mer ego så har jag fått extremt mycket bra och roliga kommentarer om att jag är snygg, sexig, har het kropp, är rolig, har snygg stil och att jag är en skithärlig person från väldigt många olika personer den senaste tiden.
Man måste våga ta åt sig av sådant, det stärker ens självförtroende och man får en rejäl egokick!
Jag känner att jag verkligen har hittat mig själv och jag har nog aldrig varit så trygg i mig själv som jag är idag.

Jag är mig själv i alla lägen och tvivlar aldrig på mig själv.
Jag följer magkänslan och tror på mig själv.

Jag har uppnått mitt mål.
Jag är lycklig med mig själv.
Och grymt glad att jag har mina underbara vänner, både nya och gamla som alltid går att lita på <3



Egoinlägg, jag vet, men är man glad och stolt över något ska man visa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0