Jag pallar inte

Jag är sådär omedvetet medveten om det,
Jag bryr mig men jag håller tillbaka känslorna.
Jag ska klara det, jag ska hålla ut.
Behöver dig, men jag får inte visa det.

---------------------------------------------------

Ganska sugig dag på jobbet måste jag säga.
Fick parkeringsböter på 450 spänn :@
Inte så mycket men onödiga pengar...
Dessutom lackar jag för den gula linjen som var på trottarkanten var så satans bortskavd så det syntes inte att man inte fick stå där :(

Ska bli så jävla skönt och slippa det där jobbet alltså.
Usch!

Nej, nu ska jag fortsätta laga middag.
Soppa och pannkakor, på en onsdag! :D

Imorgon efter jobbet ska jag åka till Gina och skriva på mitt kontrakt :D
Längtar!!


Hörs sen..
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0