Jag vinner jämt :)

Förlåt, men du är så fruktansvärt dålig på att motstå mig :D

Idag har jag haft en rätt bra dag, var klar redan halv 4 (ovanligt tidigt) så jag kunde till och med ta det lugnt och inte göra någonting i en halvtimme!
Satt på UPS där jag hade mitt sista stopp och snackade med mina nya polare som jobbar där :)
Väldigt trevligt, de är mycket sociala de där killarna :)
Och roliga som fan!
Ett plus är att en av de är sjukt snygg också, hihi.

Efter jobbet åkte jag och tog ut pengar till lilla Tobiasi som jag var skyldig honom sen han köpte hmm.. saft(?) i en speciell butik till mig ^^
Åkte därefter ut till Sättra Gård, där han jobbar.
Men fanskapet hade inte hunnit tillbaka så jag fick åka och möta honom på Homebuy (Hemköp även kallat).

När jag klev ur bilen möttes jag av ett par öppna armar som varmt välkomnade mig...
Mmmm!
Mycket mysigt.
Jag stannade kvar i den famnen i ungefär 5 minuter och gosade in mig riktigt mycket i hans hals.
Mys!

Samtidigt som vi stod där och kramades (och lilla jag råkade pussa lite på halsen) så berättade han en massa saker som hade hänt.
Precis som alltid rinner allt ur honom så fort han ser mig och han har en hel uppsats att berätta innan jag ens får säga pip :)

Så sött att han alltid blir så ivrig, min lilla mupp.

Sen hittade han min godispåse och så hoffade han lite (läs mycket) från den.
Varför är jag inte förvånad? Han tar alltid allt av mig, han har inga gränser ^^ 
*host* Han är precis som när vi var tillsammans *host* 

Vi busade och skrattade massor där på parkeringen och jag klagade lite på att han använder sin bil som soptunna.
Mohaha.
Sen berättade jag lite saker och sen berättade han ännu mer saker.
Sen skulle han åka ut till Sättra igen men han hade glömt varför vi möttes, trots att jag hela tiden hade plånboken i handen ^^
Han hade inte fått några pengar, men han satte sig i bilen och tänkte åka.
Då skojade jag lite och sa jahapp okej, minns du varför du kom hit?
Sen gick jag ifrån hans bil och tänkte smita från honom :)

Då kom han på det och körde till andra sidan av min bil.
Sen tog han mer godis, sen pussades vi lite och sen fick han pengarna.
Sen pussades vi lite till och sen skakade han bara på huvudet och skrattade.

Jag vinner alltid Bias ;)

För övrigt är han äckligt nöjd med att veta att jag finns där och att jag inte vill ha någon annan än honom.
Jag väljer honom före allt.

Han sa att det kändes bra och att han trivs med att höra att jag fortfarande tycker så mycket om honom och jag förstår honom.
Däremot suger det att han inte väljer mig före allt.
Men det är kul på ett sätt ändå, det blir ett lite spel mellan oss.
För han älskar mig och har känslor för mig, men han vill inte ha ett förhållande.
Alltså är vi på samma nivå fast ändå inte och då blir det att vi retas väldigt mycket med varann.
Vet inte hur många gånger han sagt att han fortfarande älskar mig och att han saknar mig.
Ändå så går det inte.
Han vill vara singel, punkt slut.

I och för sig, efter att ha vart upptagen i nästan 6 år i rad så förstår jag honom....
Han har inte haft mycket tid för sig själv om man säger så.
Klart att han behöver vara ensam?
Men vad hjälper det mig....?
Jag vill ju fortfarande att han ska ge lite av sin tid till mig.. :/
Vill inte att jag ska vara den som blev den personen i ordningen där han insåg att han "måste" vara ensam.
Kunde han inte kommit på det INNAN vi vart tillsammans och sedan blivit tillsammans med mig när han var redo igen? :P


Äh, fuck it.
Time will tell.
Det är väl det jag lever på...




Johanna: Jag saknar dig! Jag behöver dig!
Längtar till imorgon, vi har som sagt en hel jävla vecka att ta igen! :)



Nu ska jag laga middag och sen duscha.
Mysbyxorna är redan på :)

Ikväll ska jag göra något som jag inte trodde att jag skulle göra idag.
Filmkväll!
Det kommer bli trevligt och roligt.
Hoppas bara att h*n inte kastar ut mig bara, mohaha!
:)
Sällskapet har ett namn men det nämns icke här!


Tjillevipp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0