Just nu har jag lust med detta.

Eftersom det snart är lön och helg måste jag bjuda på partybilder :D
Jag är fett glad och stolt och det måste vi fira med lite peppande bilder :D


<3



Haha jag och bror :D

no coments xD

jooohaaan :D

Dennis o jag :D

Johan och jag :)

innan utgång ;)

<3 igen

<3 igen ;D

hahaha:D <3

älskar er pojkar <3

hahahaha :D döda mig inte ;)

:D vilka minnen :D

HJÄLP!

Fylleslag i alla fomer <3 :D
Vilka minnen (eller minnesluckor ^^)

IMORGON BLIR DET PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar den första! :D

Men vafan!!!

hahahaha var du tvungen att ta den när jag ska äta?!

Har ju värsta sugmärket på halsen oxå! :P Hahaha

2008-10-23 @ 22:53:16
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0