Kanelbullar och annat mys!

Idag är det kanelbullens dag.
Tänk att allt har sin egen dag nu förtiden.
Det är bara för att vi ska få en anledning till att gotta oss i massa saker tror jag.
Mohaha.

Jag ska minsann köpa en kanelbulle idag i alla fall.
Och äta den tillsammans med ett glas mjölk.
*mums*
Hade lika gärna kunnat göra det om en vecka, men just idag tror jag att affärerna har sjukt goda bullar :)

Jag har sovit ut idag och det var så jävla skönt.
Vaknade utan att bli väckt av någon ilsk väckarklocka.
Heaven!

Idag ska jag nog städa lite här hemma, känner att det kan behövas.
Efter det kanske jag åker till Bias och Rickards garage och hälsar på dem lite.
(vet i och för sig inte om Rickard ska vara där men jag ska hälsa på Bias i alla fall :) )
Måste ändå tanka bilen så då åker jag ju ut mot Märsta och då passar jag på att åka dit också.

Sen ska jag försöka få tag i Johanna som förmodligen kommer sova till två idag :)
Kanske rentav kan hämta henne i Märsta när jag åker hem från garaget, vi får se hur allt blir.
Ikväll blir det som sagt middag i stan och sedan krogen.
Ska bli skitkul!
Dock kommer jag nog inte dricka så mycket för mitt konto börjar se lite glest ut efter att jag har betalat allt jag var skyldig mamma/pappa, betalat mobilräkningen och fört över mina sparpengar...
Har bara 4500 kvar vilket känns som jättelite :O
Jag får helt enkelt se till att förkröka mer än vanligt haha.
För jag har både sprit och Bacardi Breezer och Smirnoff Ice.
Slurp! :)

Tror att vår kväll kommer bli jättebra, det blir den alltid när jag är med Johanna.
Och alltid när jag är med Fredrik.
Så...
Att festa med Johanna & Fredrik tillsammans måste ju blir hur grymt som helst? :D

Nu ska jag laga mig världens lördagsfrukost med ägg, marmelad och rostat bröd.
Mmmmums!

Hörs senare!
Tuddelu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0