Lite ljus i mörkret :)

Nu har jag ätit middag
Lagade min favorit-wok :)
Alltså kyckling med äggnudlar och wokgrönsaker.
Suuuupergott :)
(fråga Johanna, hon vet ^^ )

Mamma och pappa har åkt till landet och här sitter jag ensam i mitt stora hus.
Jag har ju "helg" nu, ledig idag och imorgon.
Sen jobbar jag på lördag och söndag...

Har ont i nacken, huvudet, hjärtat, magen och känner mig allmänt jävla uppstressad och orolig.
Fick i mig en halv kycklingfilé till middag så det var väl inte helt fel i alla fall....?
Lite näring har jag allt fått i mig idag :)
Åt kräm till frukost vid 12 och sen nu åt jag middag ^^
Juste, har ätit en Arraksboll på dagen också, hehe.

Nu sitter jag och försökte lugna ner mig själv, har tänt ljus och mysbelysning i mitt rum.
Låg på sängen och försökte andas ända ner i magen (har aldrig kunnat göra det, men min mentala tränare har lärt mig ett sätt) för att kunna lugna ner mig 3 kilo.
Funderar på att ta en avslappnande dusch eller ett bad också, men vet inte om jag hinner det...
*tihi*

Det är pisstråkigt väder ute och som jag trodde bangar  jag på att åka till Märsta och gå ut på krogen.
Johanna och Mato har försökt få mig att komma, Mato ringde nyss och tjatade.
Men jag orkar inte :O

Är så jävla förvirrad, orolig, arg och stressad.
Vill bara vara hemma och mysa.
Har inte sminkat mig på hela dagen (asnajs) och går runt i prasselbyxor och munkjacka.
*mys*

Nu ska jag göra något annat.
Sen kommer min dag att sluta bättre än den varit.
Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0