Lösenord på bloggen!?

Ska jag behöva sätta lösenord på min blogg (mitt liv?) för att slippa all skit???
Seriöst, jag går under om jag inte får skriva av mig, det vet ni som känner mig.

Ska jag då behöva känna mig hindrad att skriva tankar och känslor för att folk väljer att läsa min blogg och vända det jag skriver MOT mig och mina VÄNNER?


Jag blir galen när folk använder min blogg för att skapa problem och
bilda sig egna uppfattningar
om hur mitt liv ser ut
och vad mina inlägg handlar om!!


LÄS MITT LIV MEN LÄGG DIG INTE I DET.
Vilka av de orden är det som inte går in??

Sluta klanka ner på mina vänner för att JAG skriver!
RING MIG OM DU HAR NÅGOT ATT KLAGA PÅ, SNÄLLA 
eller SLUTA LÄS helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0