nagellack och Goo Goo Dolls

Sitter och målar naglarna nu.
Är just klar med städningen.

Jag har:
- Dammat hela mitt rums hyllor/skrivbord/prydnader mm.
- Dammsugit mitt rum
- Dammsugit hela övervåningen
- Hängt en maskin med tvätt
- Slängt in en maskin med tvätt i torktumlaren
- Vikt två maskiner med tvätt
- Satt på en ny maskin med tvätt

Visst är jag duktig? :)

Nu sitter jag som sagt och målar mina naglar porrigt svarta.
Jag älskar och ha svarta naglar, så jävla nice!

Har Goo Goo Dolls på, deras musik gör mig lugn och glad.
Så vackra texter och härlig akustisk gitarr :)
Hans röst är också sjukt fin.

Det blir ingen Linus och Johanna-träff idag. :(
Tiden rann iväg och jag ska äta middag och träna så det kommer bli tajt.
Men imorgon ska jag träffa de allihop :)

Nej, nu ska jag måla klart naglarna.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0