När det säger "klick"

När det klickar mellan människor så känns det direkt.
Man kommer bra överens, man har samma humor och man kan prata om allt som om man hade varit vänner i hundra år.
Det är inte ofta det händer, men jag har haft en förbannad tur den senaste tiden.
Hela 3 gånger har det sagt "klick" sen jag och Bias gjorde slut.

Först med underbara Johanna och nu med Linus & Nixon.
Jag säger bara det kära vänner: KLICK!

Tack för att jag hittat er, speciellt tack till dig Johanna!
Du kom som en räddande ängel mitt i helvetet och jag är så glad att vi hittat varandra mitt i denna soppa :)


*puss*


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2008-10-22 @ 21:46:31
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0