nu när jag vet...

Nu när jag förmodligen har insett och hittat lösningen på mitt problem kan jag berätta om gårdagen, som förutom avslutningen var helt jävla asskicking!

Innan min partykväll började var jag i Bias garage.
Inte så jävla spännande, men kul att se hur det blev i alla fall.
Var där i en halvtimme kanske.

Sen åkte jag hem, sminkade mig, drack Baccardi Breezer i min ensamhet ( ^^ )och fixade håret.
Vart ganska stressigt, men som tur var mötte jag Jimmy nere på Abbes så han skjutsade mig ner till station :D
Det var perfekt, för då kunde jag dricka en till baccardi på vägen hihi.
Väl nere på station fick jag vänta en bra stund på tåget, för det går ju fan så mycket fortare om man åker ner med bil så jag vart tidig istället :)

Precis när jag klev på tåget ringde Bebi (Fredrik).
Vi pratade en stund och han sa att han skulle vara på centralen vid typ 19.50.
På tåget satt jag och lyssnade på en massa underbar musik som gjorde mig skitglad. :D

Sen mötte jag Bebi vid plattan och jag vart så himla glad när jag fick se honom igen!
Åh, han är så bra min "lilla" vän som är 193 cm :)
Vi gick mot Kungshallen och där åt vi middag, jag åt kyckling med jordnötssås, wokade grönsaker och ris.
Skitgott!
Bebi åt en kebabtallrik, fantasifullt när man är i Kungshallen ^^
Haha!

Vi satt i alla fall där från typ 20 till 22.
Skitmysigt och bara sitta och prata om allt och ingenting.
Det är det som är så bra med honom, jag kan verkligen vara mig själv till 110% och även om vi inte setts på flera månader så är vi alltid lika tajta när vi väl ses.
Vid halv tio kom Erik och två tjejkompisar till honom och Fredrik.
Emelie och Michelle hette dom :)
Trevliga prickar måste jag säga!

Sen gick vi allihop och mötte lilla Johäini på centralen.
Sen stannade vi på donken så att hon skulle kunna äta lite.
Erik åt också.
När jag och Johanna skulle kolla om det fanns någon spegel å toan så gick vi förbi kassorna.
Då såg jag något sjukt roligt (det var säkert inte roligt egentligen men jag var så jävla flummig :P )
Jag höll på att dö, jag bara vek mig av skratt.
Det stod en kille vid pommesen och han hade svarta typ diskhandskar som gick ända upp till axeln.
Dessutom hade han ett sånt där svetsarvisir i glas framför ansiktet! :D
Ni vet, en sån där stor glasskiva som sitter från pannan ner till hakan.
Jag dog när jag såg det!
Han såg så störd ut!!!
Johanna garvade också massor, men jag tror att hon skrattade mest åt mig mohaha ;)
Sen skulle jag försöka förklara det roliga för Bebi och co, men det gick inget vidare för jag grät av skratt. :)

Efter donken gick vi mot Harry B James.
Det var svinkallt ute, inte mysigt.
Men det gick rätt fort att gå ner så det var helt okej.
Det var inte så farligt lång kö så det var bra.
Väl inne så insåg jag och J att de inte tog kort i garderoben så vi fick springa ut igen och hämta pengar ^^
Sen trängde vi oss före kön igen och så gick vi in till de andra.

De hade lyckats få ett bord, jävligt bra!
Det brukar vara svårt att få sittplatser där inne, men vi hade tur för det var ett gäng som gick precis när vi kom :)
Väl där inne vart jag astaggad!
Köpte en drink och J köpte pruttcider hihi.
Den var tydligen halvgod ^^
Så satt vi där, lyssnade på skön musik och snackade.
Råkade peta lite på upptagne Erik också, men det var han som började ^^
*ovanligt*

Träffade även Mark där, han var dealer vid Jack Vegas-bordet.
Det var ganska skoj tyckte jag.
Mark satt dom dealer och lekte mer mark.
*Torr humor*

Efter en stund vart det rätt segt, bra musik och trevligt sällskap men både jag och J är skaka-rumpan-flickor och det är inte speciellt mycket dans på en rockbar som ni förstår.
Vi bestämde oss för att dra till KC vid halv ett.
Så vi sa hej då till sällskapet och jag fick mig lite kyssar och bitningar i halsen av en viss Erik.
*grrr, vill ha*
Sen beställde vi hämtning av underbara Jimmy som kom direkt.
Skitnajs med privat-taxi!
När vi skulle gå så ville inte vakterna släppa ut oss ^^
De sa: men hallå, vart är ni påväg? Vi stänger 3 så ni går ingenstans.
Sen skojade dom ännu mer och sa: vadå, ser det ut som att jag skämtar eller? och ställde sig framför utgången.
Busiga vakter, de tyckte att vi var snygga och ville att vi skulle stanna;)

På vägen hem vart jag på rå-dåligt humör eftersom Bias hade skrivit till J och frågat om hon var på KC, trots att jag sagt att vi skulle ut i stan.
Fick för mig en massa saker om att han ville ha tillbaka henne och stackars J trodde att jag vart sur på henne.
(det vart jag verkligen inte, jag vet att du inte skulle svika mig så!)
Vart bara så irriterad på situationen.
Typiskt honom.
(även om det senare visade sig att han egentligen ville veta om jag var där...*hmpf*)

Anyhow, jag drack en till baccardi i bilen på väg t KC för att bibehålla min alkoholhalt  ^^
När vi kom fram till Märsta tog J ut pengar och sen gick vi in till KC via Garage.
Vakten sa att det egentligen var 20 numera på lördagar, det vart jag skitirriterad på :O
Men vi fick i alla fall komma in.
Inne på Garage mötte jag Rickard.
Han verkade glad att se mig, det var kul.
Sen kom även Bias och han vart nog rätt förvånad över att se oss.
Han gick ut och jag gick in och snackade lite med Rickard.
Sen diskuterade jag med J om hurvida jag skulle konfrontera Bias eller inte.
Tillslut bestämde jag mig för att göra det, för annars skulle inte min kväll kunna fortsätta vara bra.
Jag skulle bara tänkt på det om jag inte hade snackat med honom,
Så jag gick ut, han satt utanför med några andra.
Jag gick bara förbi honom och sa åt honom att komma med mig.
Och han följde efter mig. lydig som en hund ^^
Söt.

Sen diskuterade vi lite, sen började vi skratta lite för att vi inte pallade tjafsa med varandra.
*hej, vi kan inte vara sura på varandra*
Fick ju min förklaring och sen var det bra.
Det kändes skitbra och vi kramades länge.


Sen gick jag in, fastnade i Rickards knä (vart i princip fasthållen haha) en stund och snackade med några av deras vänner.
Sen kom J och drog i mig och ville skaka rumpa.
Så då gjorde vi det :D
Det var skitkul att äntligen få släppa loss!
Sen sprang vi runt lite och träffade massor med folk.
Sen hittade jag Andy, min (egentligen min brors) kära biffkompis, och Conny (Broberg, snyggt efternamn!) och så Jon.
Skitkul!!
Tvingade de att dansa med mig och Johanna, även om jag fick slita lite i de innan de gav med sig hihi.
Jag sa "tvinga mig inte att använda musklerna" till Andy och det funkade. 
Han garvade åt mig som fan ^^ 
Han är stört biffig, helt galet jävla tränad.
Och så kommer lilla jag där och är askaxig, charmigt värre ;)

Så vi stod och skakade rumpa med de ända till stängning.
Skitnajs!
Precis när de stängde fick jag ett sms av Bias som frågade om jag ville ha skjuts hem.
*lycka*
Jag hade fått skjuts av Jimmy men nu ville jag hellre åka med Bias av förklarliga skäl...
Så vi åkte med honom till Statoil för J ville köpa cola och lasagne xD
Störda mupp <3
Bias köpte korv med mos också.
Jag åt ingenting, ville bara hem.
Sen skjutsade vi hem J till sig.
I bilen hem var jag tyst.
Bias frågade saker om hur jag hade haft det o så, men jag svarade bara kort...
Hade en dålig känsla i magen av att kvällen skulle sluta dåligt...
Ville att han skulle sova hos mig men så blev det inte...
När vi kom hem hit så satt vi i bilen i typ 45 minuter och jag grät fruktansvärt mycket.
Jag orkar inte förklara varför, men det var jävligt jobbigt i alla fall.
Så jag hade rätt, kvällen slutade skitdåligt...
Satan vad svart jag var av allt smink efteråt ^^
Bias vart lite svart också, typ överallt. :P
Kinden, halsen, tröjan...
Men jag behövde få vara i hans famn en stund.
Punkt.

Men tack för skjutsen i alla fall gubben.
Är glad att du bryr dig och att du är rädd om mig.
<3


Jag sov pissdåligt inatt, drömde en massa störda saker och vaknade flera gånger med tårar i ögonen.
Jag får panik, vet inte hur jag ska hantera allt.
Jag är bara glad att J lyssnar på mig och stöttar mig så gott hon kan.
Så tack till dig också gumman! <3

Sammanfattat var min kväll jävligt bra, det var bara vissa stunder som sög.

Nu ska jag duscha.

Tjippen!


Kommentarer
Postat av: its me

den "svarta diskhandsken" är för att man ska kunna ta i den kokande oljan när man gör rent fritösen :) det är läskigt att ha på sig den och stoppa ner handen i kokande olja :P

2008-10-06 @ 15:53:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0