Nyvaken :)

Halloj!
Nu har jag sovit ut och det var förbannat skönt :)
När jag vaknade satte jag på telefonen och den ville aldrig sluta ta emot sms, hade 7 olästa ^^
Suck, jobbigt och vara poppis ;) haha
2 från Johanna, 3 från Nixon och ett från "fd. svärmor" (öh?) och ett från NOW i Väsby centrum ^^

Väsby centrum-smset var tråkigt, Johannas var hmmm....halvpositiva och diskuterande, "fd. svärmor" var supergulligt precis som alltid <3 *saknar* och Nixon's var lite fåniga och inte så igenomtänkta ^^ 
Varför skulle jag vara sur? :)

Igår kväll vart rolig precis som väntat, vi skulle laga middag men pastavattnet tog ungefär 500 år så våra magar skrek rätt ordentligt innan maten var klar ^^
Det var ungkarls-middag, pasta med färdiglagade köttbullar och ketchup :)
De andra hade ost på men det är ju jätteäckligt så jag skippade det :)

Idag ska jag faktiskt städa lite i dels mitt rum och dels i huset.
Det är väldans dammigt här och var.
Får se när Linus vaknar, han lär väl skriva då :)
Har fortfarande ingen aning om vad vi ska göra men något skoj hittar vi säkert på :)

Vet inte om jag ska träna ikväll, men jag tror det.
Skulle vara skönt som fan och träna skiten ur mig!

Imorgon är det lööööön, så jävla efterlängtat!!
Jag har en hel lista på vad jag ska köpa så jag hoppas att jag får ut mycket, haha.

Det här är "måste-saker" som lönen ska gå till:
- Betala hemma, 2000:-
- Bullet For My Valentine-biljetten till Mika 305:-
- Mobilräkningen 900 nånting :-
- Gymkort 750:-
- Skuld för kläder som mamma har betalat 1700:-
( - kanske ett virusprogram ??? :- )
- Sparkontot 3500 :-

Resten ska jag väl leka upp haha :)
Shit, undrar hur mycket jag får över?? :O
Min lönespec borde komma idag...
Hmm...
Fan, får kanske lugna mig lite med gymkortet och det, snart är det jul och då måste man ha pengar till det också :P
Äsch, pengar är inte allt :)

Nu ska jag äta frukost och sen sätta fart med städningen.
Hörs säkert senare!
Tjingeling




Jag vet inte hur jag ska tackla alla jävla problem som ständigt dyker upp.
Jag trodde faktiskt att jag skulle slippa problem nu ett tag framöver men usch vad fel jag hade.

Nu börjar saker misstolkas och det är så fel, så fel, så feeel!
Men jag gör som jag vill med mitt liv, så det så.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du sticker mig i ryggen om du är laglig och köper ett virusprogram! Ladda neeheeheed! Nod32 äger. Nej jag är inte nörd :) (lite kanske)

2008-10-23 @ 20:53:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0