Patetiska människa!!

Jag är så förbannat trött på att du är så jävla trångsynt, patetiskt och egoistisk.
Du ljuger, eller nej kanske inte ljuger, men du säger en sak och gör en annan!
Jag är så trött på att du alltid gör samma jävla misstag, även fast jag egentligen inte borde bry mig.
Din värld är lika stor som mitt rum!
Du går tillbaka till allt gammalt, för att du är för feg och rädd för att utvecklas bland nytt folk.
Du vet inte hur andra nya människor skulle tycka och tänka om dig och därför går du tillbaka till de som visar dig "uppskattning".
(jävligt mycket uppskattning i att träffa någon som hela tiden rackar ner på ditt självförtroende och sårar dig eller hur!?)
Du har inget som helst jävla självförtroende och det enda du gör när du går tillbaka till det gamla är att såra dig själv!
Du tror att du får uppskattning, men sen efteråt så inser du hur värdelös och ytligt det är och då känner du dig sårad.
Du har "kul för stunden", om ens det.

Men fine, lycka till i din trångsynta, instängda, patetiska lilla jävla värld.
Nu skiter jag fullständigt i dig!

Kom inte till mig när du märker att du inte får samma uppskattning hos någon annan.
Kom inte till mig och sök tröst.
Kom inte till mig och ångra dig.

Du har sjunkit så jävla lågt i mina ögon.
Jag trodde aldrig att jag skulle behöva se dig på den här extremt låga nivån!
Fyfan!
Jag spottar på ditt patetiska beteende!
Hör du det?
Du är så jävla långt ner just nu.
Jag trodde aldrig jag skulle behöva säga det men jag skäms för hur otroligt jävla omogen du är.

Jag hoppas att du en dag hittar dig själv och törs visa vem du är egentligen.
För du är en bra människa, men inte när du beter dig som du gör nu.
Väx upp någon gång och sluta klaga på alla andra.
Titta på dig själv först, för man ska inte kasta sten när man sitter i glashus!

Jag sa att jag ska börja mitt nya liv den här veckan och tyvärr så ingår inte du i det!
Sad but true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0