Sistaaa!

Sista veckan på jobbet nu, ska bli så otroligt skönt och slippa det där sen!
Imorgon är den sista plågsamma måndagen.
Måndagar är alltid värst, men det känns så brutalt skönt att jag slipper bry mig om allt sen.
Lycka!

På fredag ska jag alltså lämna bort min bil och jobbtelefon.
Det innebär att jag måste tömma bilen på mina saker på torsdag.
Det suger lite att inte ha en bil på fritiden, men jag kan alltid låna mamma och pappas bilar.

Åh, vad jag längtar tills jag slipper somna med ångest på söndagar för att jag vet att när jag vaknar så börjar helvetet.

Jag hade behövt ditt stöd under den här tiden, men det fick jag inte.
Jag fick klara mig själv och vet ni?
Jag gjorde det förbannat bra!

Jag kämpade mig igenom det, jag kommer gå stärkt ur det här jobbet.
Jag klarade av det, trots att jag var brutalt ledsen över allt med honom,
Känns så förbannat bra att jag vågade säga upp mig, jag var mig själv och jag vågade visa att jag inte tar skit från jobbarkompisar.
Helt utan din hjälp och ditt stöd.

JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ja du kan gå in och rösta i veckans fråga på min blogg. Är älgjakt rätt eller fel?

2008-10-05 @ 17:50:20
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Elin

you go girl :D

2008-10-06 @ 15:16:41
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0