Skön kväll!

Riktigt skön kväll, lugn och trevlig :)
Precis vad jag behövde.
Hade aldrig pallat gå ut idag ^^
När man är såhär rusktigt sliten är det skitskönt och bara kolla på en film med en kompis.
Det e knäppt, men det är fan så mycket roligare och kolla på film om man har någon att prata med :P
Jag kollar aldrig på film ensam.

Vi kollade på The Eye, den var bra tyckte jag och sådär tyckte mitt sällskap :)
Jag är alldeles för feg när det gäller filmer alltså!
Minsta ljud och jag blundar :P
Haha
Mitt sällskap satt bara där i sin fåtölj och tyckte att "äsch, den var väl inte så läskig".
En annan höll på att skita ner sig flera gånger.
Jag är lite fånig ja hihi..

Just nu hänger ögonen som bara den.
jag är så satans trött.
Höll på att somna i soffan, men det var visst någon som kom in i rummet och skrek : BUH! så att jag vaknade till liv igen :P

Imorgon ska jag kanske träffa Rick på dagen och äta glass.
På kvällen ska jag äta middag med Fredrik (kanske 2 av hans polare också) och Johanna (det visste du inte Johanna, men vi ska äta i stan och du ska med ^^ )
Sen ska vi gå ut på HBJ.
Ska bli skitskoj! :D
Erik kommer lite senare på kvällen också, kalas ju!

Ser verkligen fram emot morgondagen!!
Men först av allt ser jag fram emot min mysiga säng.
Oj så efterlängtad den är!! :O :)

G'natt G'natt som Bebi (LÄR ER ATT BEBI = FREDRIK) säger.
^^

Shalom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0