Snart utgång!

Halloj.
Nu är jag hemma från tävlingen.
Torskade båda mina matcher men jag hade kul ändå :)
Träffade mycket roligt folk som jag inte har träffat på hundra år!

Skjutsade hem Erik som var och kollade på Fredrik (och lite på mig) innan jag åkte hem.
Han är en bra pöjk den där jäveln, det har jag alltid tyckt :)

Nu ska jag duscha och fixa mig, sen ska jag bege mig till Johanna.
Det blir utgång på KC och Garage ikväll, precis som vanligt :P
Skitnajs :D
Hoppas att Nixon kommer också, håller på och övertala honom nu hihi :)


Hoppas ni haft en lika najs dag som jag!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAA!! :O

det är fan 3 tabletter av typ 1100 :P

2008-10-18 @ 21:56:31
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0