therapy!

Jag tog ingen dusch (kändes onödigt eftersom jag duschade i morse)
Istället kom jag på att jag fortfarande har Avanged Sevenfolds senaste skiva
(den är Mikas egentligen men vi byter skivor med varandra lite då och då på obestämd tid^^ Han har min Stained-skiva...)
Så jag gick ner till vardagsrummet och mamma och pappas grymma stereo med feta högtalare, la mig på soffan och bara njöt till 100 %.
Så jävla skönt.
Vart helt avslappnad och lugn, somnade nästan till en stund.
Magen känns mycket bättre nu och jag känner mig trygg och glad igen.
Sjukt att rätt musik har sådan otrolig inverkan på mig!

Jag bara låg där och hörde de underbara tonerna från Dear God på jättehög volym.
Det kändes som att allt bara försvann just då och jag levde mig in i musiken och tänkte inte på något annat är texten.
Det är terapi när den är som bäst.
Musik/låttexter och att skriva är mina enda sätt att bearbeta saker som ni kanske förstått.
Mår alltid bra efter att ha hört vissa låtar, kan skriva ner de som ger mig kraft här nedanför :)

Avanged Sevenfold- Dear God
Avanged Sevenfold - Seize the day
Secondhand Serenade - Your call
Secondhand Serenade - Let it roll
Metallica- The day that never comes
Goo Goo Dolls - Acustic #3
Goo Goo Dolls - Name
Takia - Curly Sue
Ne-yo - Miss Independent
Evanesence - My Inmortal

Är det någon av de låtarna ni inte hört?
Sök upp de eller be mig skicka de,
ni måste höra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0