Trött på allt just nu

Fan vilken deppig blogg jag fick idag då.
Jävla suicide - blogg. :S
Tröttsamt värre eller hur?

Jag är bara så jävla trött på alla problem!
Nu skiter jag i om det här skapar tankar och åsikter hos folk,
jag måste få ur mig allt.


Det är många olika saker som kretsar runt i mitt huvud just nu.

Jag är fruktansvärt orolig för en sak --> jag blir inte hungrig --> jag äter inte --> Jag går ner i vikt --> Jag får ont i huvudet och magen --> skapar mer oro i mig.

Jag vet inte vad jag ska göra med det andra "problemet" som inte ens borde vara ett problem.
Just nu låter jag det bara vara och njuter av det.
Vi kan inte rå för att det känns så bra och hur allt har blivit.
Det kommer bli bra, även om vi kommer få en hel del strul på vägen,
men jag är beredd på det.
(pinsamt att ens skriva att man ska behöva "försvara det", känslor är känslor right?)

Orkar inte med det här just nu!
GAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0