Utgång :D

Nu sitter jag hemma hos fröken Ahli:)
Fick skjuts från Märsta station av Bias, väldigt snälligt.
Kanske även får skjuts hem i natt, nej vadå, jag är inte bortskämd? :O;)

Johaini sitter och sminkar sig, jag är ju redan fixad så jag sitter här och "pratar" med er :)
Vi ska ju då gå ut på KC och Garage ikväll :D
Standardstället numera ^^
Vi orkar inte åka till stan, fett jobbigt och krävande.
Dessutom är KC jävligt kul, jag menar det är inte stället som gör det utan folket man är med ;)

Jag ska åka hem vid halv 3, eftersom vi ska åka till Köping imorgon så jag får inte komma hem försent....
Får se om lilla Bias orkar skjutsa mig, annars blir det nattbussen!

Idag var som sagt min sista dag på TNToch det kändes så jävla skönt!
Lite tråkigt var det att säga adjö till alla söta jobbarkompisar....
Men de finns ju kvar :)

Nej, nu ska jag vara social med gums.
Hörs på söndag igen, ha en najs helg.
Tjillevippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0