Väldigt bra kväll :D

Jag fick en toppenkväll verkligen, så jävla mysig!
Först åkte jag till Märstas Kinakrog och handlade med mig friterad kyckling med sötsur sås och ris, sen åkte jag hem till Linus och där var Linus, Tessan och Nixon.

Sen drog vi ner till Garage och där har vi suttit fram tills nu.
Jag hade ju bilen så jag var nykter.
Linus köpte en cola till mig, tack :)

Linus och Nixon vart rätt packade och det vart väldigt mycket mys nu på slutet :D
Skithärligt och bara sitta där, chilla och gosa.

Asså misstolka inte gosa, Nixon har flickvän :P
Kompismys helt enkelt :)
Man sitter och njuter av varandras braiga sällskap i en trång soffa :D

Johanna var där också, men hon var där med Anna så henne såg jag bara lite då och då, men det är alltid lika trevligt att träffa min gumms :)
Får se om det blir utgång med henne imorgon, eller om jag stöter ihop med Nixon igen.
Det beror på hur det går i tävlingen, går jag vidare så att jag ska spela på söndag ska jag sussa hos Fredrik.
Mycket närmare då så jag kan sova längre :)
Kanske blir att jag sussar hos Fredrik i alla fall, det vet jag inte.
Beror lite på vad Johanna ska göra också :)

Nu måste jag verkligen sova, skulle gjort det för fleeeera timmar sen, men jag kunde inte slita mig från mitt helmysiga sällskap :O :)

Sov så sött, jag skriver säkert när jag vaknar imorgon :)
Naughty night!

Kommentarer
Postat av: Johanna

VEM? :O

2008-10-18 @ 11:47:35
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0