You make me smile

Words full of love, straight from my heart to you,  my dear friends.

Johanna:
Du vet tamejfan allt om mig och jag vet att du håller det för dig själv.
Jag litar på dig mer än på någon annan tjej, du har visat mig hur en riktig tjejkompis är.
Du är en förhållandevis "ny" vän för mig men vi har gått igenom massor med saker redan nu och
vi har vuxit ihop galet fort men det är halva grejen med oss :)
Jag är så förbannat glad att jag har dig och inga ord kan förklara vad din vänskap betyder!
Du finns där för mig i alla stunder och pushar mig, stöttar mig och får mig att le.
Du vet att du kan prata med mig om allt och jag vet inte hur många gånger jag skrattat åt alla sjuka saker du gör/vart med om. Älskar dig :$

Fredrik:
Om jag ändå kunde förklara hur vi funkar tillsammans, det finns liksom inget sätt att säga det på.
Du är en person som jag kan hålla i handen, hålla om, krama hur länge som helst, sova ihop med och ändå veta att vi bara är vänner. Du är den närmsta killkompisen jag har och även om det händer att vi inte pratar med varandra på en månad eller inte ses på flera månader är det alltid lika enkelt och bekvämt när vi väl pratar/ses. Du läser mig som en öppen bok och det är nästan läskigt hur tajta vi är. Jag har ingen aning om hur du lyckas stanna så nära mitt hjärta när vi inte ses speciellt ofta men jag vet att jag älskar dig från botten av mitt hjärta.

Mange:
Min äldsta vän, jag är så glad att du fortfarande finns i och delar mitt liv! Vi finns för varandra i ur och skur, vi skulle aldrig svika varandra. I 20 fucking år har du funnits vid min sida (till en början i din mors mage^^) och du ska finnas där livet ut! Du sitter stenhårt fast i mitt hjärta. För alltid, bebisvännen.

Jimmy:
Vem är du egentligen? Du är liksom ett guldkorn som jag råkade hitta i högstadiet. Du är den där personen som helt plötsligt står utanför min dörr en måndagskväll klockan halv 11 med en påse chips i ena handen och en flaska cola i den andra. Du finns där i alla väder, bokstavligen talat, för vem var det som kom springandes i T-shirt i Sveriges jävla snöstorm till mig när jag och Stoffe gjorde slut? Jo du. Vem kom cyklandes i regn när jag och Tobias gjorde slut? Du. Vem kom springandes helt genomsvettig en varm sommardag när jag mådde dåligt för mobbingen? Du. Alltid du, genom allt. Önskar att jag kunde ge dig lika mycket kärlek som jag får av dig.

Tobias:
Alltid alltid du. Min första stora kärlek. :') Jag vill aldrig förlora dig och jag vet att din plats i mitt hjärta aldrig kommer att försvinna. Vi har gått igenom så mycket och vi klarar lite till. Det sista jag vill är att sabba vårt band som vi har. Vad som än händer kommer vi alltid hitta tillbaka till vår vänskap. Jag har släppt dig som pojkvän, men jag släpper dig aldrig som vän. <3

Mika:
Jag har ingen aning om hur det gick till att vi började umgås, vet bara att du är en underbar person som jag råkade hitta på TNT. Vi "fastnade" för varandra där någon gång när vi insåg att vår musiksmak var extremt lika. Vi delar inte mycket, men musiken är det som för oss samman och gud vad bra den gör det. Det är 11 år mellan oss, men det märks inte när vi hamnar i våra diskussioner om olika band och skivor. Jag känner verkligen att jag kan vara avslappnad med dig, fast jag bara känner dig hyfsat ytligt. I december ska vi på Bullet For My Valentine och jag längtar :)

Nixon:
Som du brukar säga; "Gud". ;) Vad ska jag säga? En person som det liksom klickade direkt med. Det var så sjukt. Det finns typ inget och säga, allt är redan sagt. Klick.

Linus:
Jag tror inte jag riktigt förstår hur genomsnäll du är. Du är också en sån där person som det sa klick med. Det bara var så självklart att vi skulle umgås. Jag kan ringa dig och skriva till dig när som helst, jag känner mig alltid välkommen hos dig. Vår vänskap har bara börjat och bara så du vet, du är grym :D

Jag är full av kärlek och jag ger den gärna till de som förtjänar den.




Sårar ni mina vänner, sårar ni mig.
Sårar ni mig, begår ni ett misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0