100 saker

TACK för tidsfördrivet Johanna ;)

100 saker du kanske inte visste!


1. Fullständigt namn?

Hanna Martina *efternamn*

2. Exakt ålder?

19 år, 4 månader och 13 dagar

3. Vart bor du?

Väsby

4. Bor tillsammans med?
Mor och far än så länge.

5. Husdjur?
Dammråttor? Nä, knappt det

6. Färg på ditt hus?
Gul panel och vitt tegel!

7. När är du född?
21 April 89

8. Klass?
Ingen alls.

9. Vilket år tar du studenten?

TOG studenten i våras. Maj-2008

10. Något jobb?

Japp, heltid på TNT.

11. När ska du sova ikväll?
Som om jag planerar det?

13. Duschat idag?

Nä, ska göra det strax

14. Kramat någon idag?
Tyvärr inte :/

15. Pussat någon idag?
Nä :(

16. Vad har du ätit idag?

Inget alls än så länge

17. Dagens klädsel?

Morgonrock :D

18. Dagens smink?

Inget alls

19. Dagens sötnos?
Johanna

20. Dagens roligaste?
Hittills: Johannas sms-damp ^^

21. Har du många vänner?

Många kompisar, men kanske 7 vänner

22. Hur många har du kysst?

Haha oj. Hmm.. runt 20?

23. Vem kramade du senast?
Mamma och pappa

24. Hur många har du haft sex med?

3 stycken...

25. Hur många har varit otrogna med dig?
1

27. Har du pojk-/flickvän?

Inte längre

28. Vem pratade du med i telefon senast?
Johanna

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
Jag fick 7 imorse. "Ring när du vaknar :) <3" var väl det sista, förutom det om att jag hade ett missat samtal från samma person :P

FAVORIT :

31. Film? Finns så många bra
32. Låt? Curly Sue- Takida
33. Mat? Kyckling
34. Dryck? Cola och mjölk
35. Färg? Svart, röd och vit
37. Stad? Stockholm eller Alicante
38. Land? Sverige och Spanien
39. Ämne i skolan? När deet väl begav sig var svenskan roligast
40. År? 2007-2008

SENASTE :

41. Personen du tänkte på? Bias.. :/
42. Personen du kysste? Tobias
43. Gången du spydde? Det var typ 2 år sedan :O
44. Gången du grät? Igår
45. Pizzan du åt? Med Fredrik och Erik :)
46. Gången du var i Göteborg? Hmm.. vintern förrförra året tror jag
47. Gången du var i Stockholm? Är där hela tiden med jobbet...
48. Gången du var riktigt full? Riktigt full...typ överdrivet full?Isf Knutby.
49. Gången du var hög? har aldrig testat, kommer aldrig göra.
50. Personen som såg dig gråta? Bias eller mamma

ANTINGEN ELLER :

51. Svart eller vitt?
52. Hund eller katt?
53. Ut och festa eller hemma och mysa?
54. Tv-spel eller datorspel?
55. Singel eller upptagen?
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?
58. Ragga eller bli uppraggad?
59. Big Brother eller Paradise Hotel?
60. Svart hår eller blont?
61. Blåa ögon eller bruna?
62. Choklad eller lakrits?
63. Göteborg eller Stockholm?
64. Högerhänt eller vänsterhänt?  Både-och-hänt!
65. Coca cola eller fanta?
66. Pizza eller kebab?
67. Randigt eller prickigt?
68. Älska eller älskas?
69. Leva eller dö?

ANTAL

70. Personer du älskar? Min vänner, min familj, Bias....
71. Personer du hatar? Hat är för starkt, tycker illa om.
72. Personer som sagt jag älskar dej? Oj. Ingen aning. Många :)
73. Personer du hånglat med inom 24timmars dygnet? No one
74. Glassar du ätit på en dag? Haha ingen aning. 5?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? I Knutby och nyår 2007 ^^
77. Gånger du varit hög? Men aldrig
78. Personer du saknar just nu? hmmm...3 - 4 stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2 riktigt jobbiga gånger

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Någon
81. Ska du träffa imorgon? Johanna, mamma och pappa, badmintonfolk
82. Sjöng du senast för? Mamma och pappa
83. Hade du senast en msn konversation med? Johanna och Gert
84. Spelade du tv-spel med senast ? Spelar aldrig
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Hehe. Varför skulle jag ens försöka?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Bias :P
87. Förtjänar att dö? Ingen.
89. Vill du sova jämte inatt? Någon som kan hålla om mig och visa mig lite kärlek.

VAD :

90. Gör dig glad? Vänner, musik, komplimanger
91. Gör dig ledsen? Svek, olycklig kärlek och falskhet
92. Vad vill du helst göra nu? Blir frisk
93. Önskar du att du slapp göra? Hosta
94. Vill du ha nu? Mycket
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En systemkamera
96. Längtar du till? Spanien och när jag slipper lida
97. Tycker du om dina betyg? Över medel iaf :)
98. Ångrar du i ditt liv? En del val jag gjort
99. Är det bästa som har hänt dig? Oj, jag har fått vara med om så mycket bra...
100. Hur mycket är klockan? 11:58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0