A-ö fyllt av antisaker

Jag har bestämt mig för att vara negativ i det här inlägget. :O
Jag ska skriva ner minst en dålig sak som börjar på en bokstav i alfabetet.
Ja, jag ska skriva HELA alfabetet för jag har inget annat vettigt för mig.


A - Aids, anabola, Avundsjuka
B - Bitchar, Begravningar
C - Cancer, Coop, Cigaretter
D - Diabetes, Död, Dubbelmoral
E - Egoister, Elaka
F - Falska, Frihetsberövning, Fetma
G - Gräl, Green Peace
H - Hat, Hets, Horor, HIV, Hämnd
I - Irritation, Ignorering
J - Jingelbells, Jobbiga
K - Klamyida, Krig, Kondylom, Knark
L - Lathet, Lättja
M - Miljöförstöring, Mensvärk, Melodifestivalen
N - Näsvisa, Negativa
O - Onaturlighet, Osäkra, Otrohet
P - Problem, PMS
Q - Qorn-mat
R - Rädsla, Rethosta, Rökning, Rykten
S - Självuptagna, Slampiga, Sinnessjuka, Sterilitet (ofrivillig), Sliskiga, Snus
T - Tråkiga, Tinitus. Trakasserier
U - Underskattning, Uteliggare
V - Vansinne, "Värstingar", Våldtäkter
W - "W.O.W"
X - XXXXXXL
Y - Ytliga
Z - ZTV
Å - Ångest
Ä - Äckliga,
Ö - Överskattning, Överdrivna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0