Dagen...

Har sugit balle...
Förutom att Bias kom förbi :)

Jag hade 115 fucking jävla sändningar att köra ut. (helt jävla kaos)
Jag hann inte äta lunch (jag går ner i vikt som aldrig förr)
Jag hann inte gå på toa (jättefraligt för man kan få infektioner)
Jag har lyckats repa bilen mot en annan bil (jag orkar inte bry mig)

Dagens positiva sak:
Jag har träffat underbara älskade Bias som gjorde mig så glad och förvånad.
(han kom och överraskade mig när jag hade brutit ihop här hemma)
Massor med kramar, massor med fina ord, några pussar och fruktansvärt mycket känslor.
Det enda jag säger är att tiden får visa vad som händer.
Du vet vad jag vill och vi vet att vi kommer klara det.

Jag orkar inte skriva mer nu, håller på och lagar mat mellan tårarna.
Jag är både sjukt lycklig, samtidigt som hjärtat är så tungt och trasigt som det kan bli.

Det enda jag vill är att få vara där du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0