Dagens!!

Har ju glömt dagens!
Och så måste jag bara säga tack till Haidar på mitt jobb som gav mig dagens snällaste kommentar!
Läs den här nere på dagens roligaste stund :)

Blev en specialare idag eftersom jag är så sen med att skriva den!

Kläder:
jobbkläder/ morgonrock eftersom jag nyss duschat.
Skor: Jobbskor/tofflor
Smink: Mascara och ögonbrynspenna/osminkad efter duschen
Humör: Glad/lite irriterad
Sötnos: Mika på jobbet! Jag ska få låna hans nya slipknot-skiva :D
Favorit: Mamma måste det bli. Älskade mor.
Diss: Alla problem som uppstår när man gör slut.
Roligaste stund: Haidars kommentar idag: "Har du blivit tillsammans med din kille igen?" Jag: "nej, vadårå?" Haidar: " Du är så glad och sprallig igen." Då blir man glad! När folk säger att man är glad! :)
Väder: Sol och varmt :D
Miss: Förlåt att jag drog upp det gång på gång.
Blogg: Ungmamma89.blogspot.com - så jävla grym tjej!
Inköp: Lunch. Sen har jag tankat för 900 spänn, men det betalar ju inte jag :)


Nu ska jag sova.
Ska bara försöka få Haidar att sluta smsa mig haha!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe okej. Hur mår du?

2008-09-05 @ 07:51:02
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0