:D:D:D GLAD DAG!!

Idag har vart en myyyycket bättre dag än igår!
Det har gått bra på jobbet och jag har ätit lunch.
Jag har hittat 2 ställen som jag ska kontakta för att de behövde folk :D
Jag har varit på spanska ambassaden och pratat med en person angående att jag vill åka till Spanien.
Ska maila en kille där så att jag kan få hjälp med au-pairgrejen och pluggandet. :D

Asbra dag faktiskt!

Bias har ringt också, då blir jag alltid gladare.
Vi hann inte prata så mycket men han ville ringa ikväll och det tackar jag inte nej till såklart :)
Mys mys.

Ikväll ska jag faktsikt dra mig ner till hallen och träna lite,
även fast hostan fortfarande envisas med mig.
Ska serva och göra lite rehab tänkte jag.
Har fått ont i knät igen :(
Det suger och jag ska spela tävling i helgen så då måste det vara bra!
Sen är det alltid kul och gå ner bara för att vara social också :)

I helgen händer inte så mycket, ska som sagt spela tävling (seriespel) och på fredag ska vi ha lagmiddag hemma hos en i klubben, kommer bli askul! :D
På lördag kväll kanske jag går ut med Johaini eller så ska jag och Bias ses.
Vi får se vad som händer, båda sakerna vore roliga :)

Appropå nada, jag får lön från ena företaget imrn!!
:D
Kommer få en lön från de jag jobbade för i somras och en för han jag jobbar för nu, har ingen aning om hur mycket jag får bara, det blir en nice surprise :D


Nej, nu ska jag maila om Spaniengrejerna!
Ska snart äta också, mamma kommer väl snart hoppas jag.
Hoppas ni haft en bra dag!!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0