Det blir utgång iaf :D

Rågsved nästa!

Jag och Johanna ska dra dit med folk från mitt jobb.
Kommer nog bli jättekul :)

Nu ska jag beställa en pizza till mig.
Orkar inte laga middag ^^


Här är dagens!

Kläder:
Jobbkläder fortfarande, senare jeans, linne och skinnjacka!
Skor: Jobbskor och senare blir det nog gympadojjor
Smink: Mascara och ögonbrynspenna, ska duscha och sminka mig mer snart.
Humör: GLAD!!
Sötnos: Adrian på jobbet. Han är knäpp i skallen.
Favorit: Slipknots nya skiva :O :D Tack för lånet Mika!
Diss: Att jag är så förbannat trött
Roligaste stund: När johanna skulle kolla om min mobil funkade (jag bad henne smsa mig och kolla) Vet ni vad mongot skriver? "Funkar du cpmobil? :O" Jävla sneskott. :D
Väder: Schitzo? sol och regn hela dagen.
Miss: Gjorde bort mig när en på ett lager raggade på mig... suck!
Blogg: metrobloggen.se/mammabecka - Hon är fantastisk.
Inköp: Lunch och en mars-glass

Hörs imrn!
Hej tjo tjipp.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah :D ja du bad mig kolla, och jag frågade ju mobilen direkt eftersom att den var så dum ;)

2008-09-05 @ 18:32:15
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0