dödstrist!!

Jag har så jääääävla tråkigt!
Ingen som kan umgås med mig, alla ska antingen supa skallen av sig eller så är de inte i Väsby.
Jävla skit.

Jag har vart på ICA och köpt melon, Zingo, godis, Bilsport och en fisketidning.
Har redan smällt i mig melonen (det var en halv honungsmelon).
Har så smått gett mig in på läsken och godiset.

Snart ska jag kolla på "The heartbreak kid" med mor och far.
Det är en film jag köpte för ett tag sen med Ben Stiller.
Den verkar rolig :)

Smsade lite med Mika också, men han var hos någon kompis...
Så han kunde inte heller dela tråkigheten med mig.
Det sög ju.

Har just bokat biobiljetterna tills på söndag.
Mys!
Ska skämma bort mina små busungar!
Frågade om de skulle äta middag innan så att jag kunde ge dem godis och sånt på bion och då fick jag
"Ge de vad du vill, kör så att det ryker" som svar :D
Haha
Vet inte om de ska äta middag innan eller efter, men jag kan i alla fall skämma bort de :D
Ska bli jättekul, jag ser fram emot det minst lika mycket som de gör haha!

Nu blir det som sagt film, sen ska jag sussa.


Vill glömma.
Förtränga.
Inte gråta.
Inte tänka på alla detaljer.
Inte tänka alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0