En asbra måndag!

Jahapp.
Ännu en dag på jobbet.
Nya distriktet gick förvånadsvärt bra faktiskt :)
Känns skönt att det klickade med en gång liksom.

Pratade lite på sms med Tobias imorse och sen snackade vi kort i telefon också.
Han bad om ursäkt för sitt "schitzobeteende".
Känns bra, eftersom det enda jag vill är att vi ska vara vänner.

Imorgon händer en dålig/bra sak.
Ska bli skönt att bli av med den också.

Ikväll ska jag leka med Johanna :D
Får se vad vi hittar på, något skoj kommer vi väl på :)

Måste bara berätta världens bästa sak!
Det har börjat en skitsöt kille på jobbet! :D
Han är rakad, lång och ser väldigt snäll ut.
Och så tittar han på mig och ler blygt , hela tiden verkligen! :D
Han är så förbannat söt !!
Han är ny så jag vet inte vad han heter än, men han är på upplärning med en kille och dom lastar på min kaj = vi ses varje morgon och eftermiddag :D
Åh, så galet fin!! :$ :)

Dessutom träffar jag skitmånga jättecharmiga och snygga killar när jag är ute o kör.
Västberga är värsta hunk.distriktet!
Massa lagerarbetare, bilförsäljare och mekaniker som jag leverar till, ME LIKE MUCHO :D
Idag var det en som ville ha mitt nummer, men han verkade läskig :P
Bangade på att ge det om jag säger så.

Nu ska jag slita av mig jobbkläderna och hänga tvätten.
Sen ska jag väl börja med middagen och så kommer väl mamsen snart.
Ska hämta Johanna på stationen efter jag har ätit :)
Myspys!

Nu kommer dagens!
Kläder:
Jobbkläder än så länge.
Skor: jobbskor/svarta skinnskor
Smink: Mascara och ögonbrynspenna
Humör: Skitglad!
Sötnos: Nya killen på jobbet, ögongodis! (A)
Favorit: Johan, han är så bra att ha!
Diss: Att jag inte hinner allt jag vill.
Roligaste stund: När jag kom tillbaka till depån (A)
Väder: Både sol och mulet.
Miss: Gick upp för sent så mamma fick göra en massa saker åt mig :$ FÖRLÅT MOR!
Blogg: Littlelilli.blogg.se - Världens bästa Lilli!
Inköp: Glass, lunch och en Truly Juciey påse

Hörs i morgon eller senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som en mysig dag!

2008-09-01 @ 20:24:52
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0