:( / :)

Som ni ser på min rubrik är jag både ledsen och glad.

Ledsen för att jag inte kommer kunna vara barnvakt åt Jonis i helgen...
Och för att jag är sjuk fortfarande.

Jag blir däremot glad när jag sätter på telefonen när jag vaknar.
7 sms kommer på en gång.
Gissa från vem?
Johanna! :D

Hon är så knäpp, så knäpp.
Hon var full igår.
Men jag är stolt över henne, för hon lyckades med det hon lovat! :D
Dessutom vart hon bjuden på flera drinkar/cider vilket är jävligt ekonomiskt! ;)

Hon är fortfarande sjukt nyfiken på vad vi ska göra imorgon.
Hon frågar lite oskyldigt "Vad händer imorgon då...?"
Som om jag skulle ha glömt det? ^^
*smack på kinden*

Jag ska bli frisk(are) och sen ska vi åka.
Det är allt du behöver veta Johaini!

Idag är det luftballong som gäller.
Om det nu blir något.
Tveksamt...
Det blåser lite och är ganska molnigt.
Varför känns det som att det kommer bli inställt igen?
Värdelöst om det blir det.

Palla vänta till nästa sommar??
Fan vet vad jag gör och är då...
Tänk om jag är i Spanien..?
Dessutom, vilken relation har jag och Bias då?

Och om han eller jag har någon ny, vad kommer de tycka om att vi ska åka på en mysig luftballongstur?

Jävla krångligt det där.
Men jag har sagt att jag vill åka med honom och ingen annan.
Så är det bara.
Det är min present från honom som vi haft en gemensam dröm om.
Den ska inte sabbas bara för att vi inte är tillsammans längre.
Visst, man kan få pengarna tillbaka efter 6 inställda flygförsök (idag är vårt 4e) men hur kul är det då?
Då har jag ju ingenting som minne.
Då kan man säga att jag i princip "inte fick något" av honom när jag fyllde år/studentpresent.
Hur kul är det?
Jag vill inte ha pengarna!

Åh, palla att allt ska vara så krångligt.
Och ännu mindre orkar jag att det skulle vart vår 15 månadersdag idag.
Sug!

Nej, inte deppa ner mig nu.
Frukost!
Men nu kom jag och tänka på Bias ändå.
VAFAN.
han älskade lördagsfrukostarna i min familj.
"Kalaspuffar...och te...det är gott."

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!

Jag orkar inte.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: johanna

men du vet väl att det bara är tillfällig lycka jag känner.. :O

2008-09-13 @ 11:34:51
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: johanna

SLUUUUUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

du får inte!!!

tänk på häromdagen!!

HAN ÄR PATETISK!!

2008-09-13 @ 11:36:39
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0