Fan va långsamt det går!!

Åh vad jag hatar att ligga hemma och vara sjuk.
Tiden går ju så brutalt långtsamt!
Vill att det ska bli helg.
Den här helgen kan bli skitmysig!
Måste bara bli frisk.... :S

Såhär ser min planering för helgen ut:
Fredag: Evetuellt KC med Johanna, eftersom hon ska prata (läs hångla) med "sin" bartender :D
Lördag: Luftballong med Bias kl 15. Blir det inställt ska jag vara barnvakt åt min lilla snutt Jonatan.
Söndag: Om jag åker luftballong på lördag ska jag vara barnvakt den här dagen istället!


Annars har jag nog inget annat planerat.
Ska förhoppningsvis träna på söndag också,
men det beror på hur det är med förkylningen som sagt...

Men helvete.
Nu fickar MSN också.

Varför går inget som jag vill? :@

Jag är så trött på all skit.
Vill bara gräva ner mig tills allt är löst.
Eller så vill jag dra till Spanien typ nu.
Snälla underbara familj, fixa premium membership så vi kan börja maila och ringa!
Jag är så nyfiken och taggad på att åka ner till er!

Quiero! Quiero! Quiero!
Y ME VOY! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

men vadå, sluta. jag har nästan bestämt att inte prata med honom, inte ens kolla :O

2008-09-10 @ 17:07:52
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: johanna

nej jag hade dom i ett par år, sen försvann de under första gången i järvsö. och nu helt plötsligt fick jag utslag... :'(

men du ska ju få pengar av mig vid lönen :D

en röd klänning jag köpte på gina för 50 spänn, skitbilligt jag vet. men den finns ju inte kvar nu och jag tyckte verkligen om den :(

har provat tvätta med vanish, vi ska försöka blötlägga den i något fläckborttagningsmedel oxå... fast jag har gett upp hoppet. :(

2008-09-10 @ 17:10:10
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: johanna

JAG VÅGAR INTE :D :D

jag vet inte vad det är, det ser ut som att jag har suttit i något, sen är det småfläckar på framsidan.

ja jag tänkte de, jag ba jag måste hitta en bastujävel!! HAHA

En viss dennis har ju oxå en, han vill ju att jag ska basta med honom XD remember? "basta" hahahha!

2008-09-10 @ 17:29:00
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0