Fucked up day.

Vilken otroligt irriterande dag.
Inget har gått som det ska!

Jag är så förbannat trött på allt!
Trött på allt skit.

Visst, jag har haft några bra stunder också, typ smsen med Bias var bra och när vi snackade i telen var det jättebra...
Men ändå.
Det är inte samma sak längre.
Det är stelare.
Mer komplicerat.

Om allt bara kunde försvinna....
Pallar inte.
Vill hoppa fram i tiden typ ett halvår och se vad jag gör med mitt liv då.

Fast ändå vill jag inte det.
Vill känna på singelkänslan.
Träffa nytt folk.
Precis som jag börjat göra nu :)

Allt på jobbet har bara vart kaos idag.
Fick köra hela nya området ensam.
Stört mycket åkande och stört mycket stress.
Värdelöst.
Enda höjdpunkten var väl lunchen när Johan ringde.
Då mådde jag bra för ett ögonblick igen och kunde slappna av lite grann.
Han är bra :)
Och jag är så förbannat glad för hans skull, han är äntligen lycklig och lugn igen och mår bra!

Ikväll är det träning som gäller.
Har egentligen ingen lust just nu, helt slut...
Men när jag väl är där nere så spritter det i hela kroppen och jag vill inget annat än att träna skiten ur mig :)
Det är skönt att träna tills man nästan svimmar.
Då känner man i alla fall att man gjort något och så blir man sjukt nöjd efteråt :)

Det dåliga/bra som skulle hända idag misslyckades.
Men det gör det samma.
2 veckor till nästa gång.

Anyhow....
Nu kommer dagens och sen ska jag slita av mig jobbkläderna.
Hoppas ni haft en bättre dag än jag!
Tjing

Kläder: Jobbkläder just nu.
Skor: jobbskor/svarta skinnskor
Smink: Mascara och ögonbrynspenna
Humör: Irriterad, förvirrad och trött.
Sötnos: Johan får det bli! Han är en riktig vän!
Favorit: Bias, för att vi hade bra samtal/sms imorse :)
Diss: "Vänner" som bara finns där ibland men alltid räknar med mig.
Roligaste stund: När Johan ringde på lunchen. Han får mig att le.
Väder: Regn, sol och moln typ
Miss: Att det dåliga/bra vart knas...Nu måste vi vänta 2 veckor till.
Blogg: Ahli.blogg.se - She's my babe! :D
Inköp: Lunch är det enda jag köpt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0