GLAD :D:D:D:D:D

Haha förlåt för mitt schitzofrena humör men nu är jag så förbannat jävla glad!! :D

Det är en skitmysig spansk familj som har kontaktat mig och är jätteintresserade av att få mig som Au Pair! :D
GAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!
JAG ÄR HELT ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!! :D

Två skitsöta barn mellan 2-5 år.
KOLLA PÅ DE, ÄR DE INTE UNDERBART SÖTA?
Family Ana Vinzia
Åh vad jag vill åka!
FYFAN VA KUL DET VORE!

Snart kommer mamman och pappan att fixa så att vi kan få mer kontakt (man måste bli någon sorts premium member för att få varandras e-mail och telefonnummer, men det stod att de ska bli det snart :D)
Då kommer man kunna disktutera med om vad jag ska göra, vad jag får betalt, hur länge jag ska stanna mm.
JAG ÄR SÅ GALET TAGGAD!
Tänk om jag vet nu vad jag gör om 5 månader? :D
De vill att jag ska börja hos de i februari/mars 09.
Det passar mig helt perfekt.
FYFAN vad underbart det vore!
Familjen är helspansk och de vill att deras Aupair ska kunna bra spanska eller engelska.
Och jag kan ju både en hel del spanska och min engelska är nästintill flytande :D
Jag förstår mer spanska än vad jag pratar, men som jag berättade om när jag träffade mexicanaren på den där baren så kommer orden och meningarna bara man pratar lite.
Det finns inom mig :D

Asså ni förstår inte hur glad jag är!!!!!!
:D
SÅ STÖRT JÄVLA GLAD OCH SJUKT TAGGAD!
Vill åka nu!!!!!!!!!

WIIIIIIIIIIIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

buuuu åk då, lämna oss här hemma bara, gör det ;)

bara du lämnar din lön till mig :D ;) hahaha :P

2008-09-10 @ 16:45:52
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0