God morgon!

Nu har jag sovit.
HAr sovit ganska bra förutom att jag vaknade av att mamma var vaken kl 3.
Vår brandvarnare (som för övrigt är kopplad till hemlarmet) pep typ var 15e sekund för att batteriet var slut.
Så fort vi ens rör brandvarnaren så ringer larmcentralen för att kolla så att det inte är ett sabotagelarm.
Fett seriöst.
Anyhow.

Mamma hade ringt de och sagt att hon skulle byta batteri, men ändå så ringde de.
Då vaknade jag och undrade vafan hon höll på med.
Hon var aslack på den där brandvarnaren kan jag säga.
"Jag kan ju inte för att den piper hela jäääävla tiden!!"
Haha :)
Den sitter precis utanför deras rum ^^

Sen märkte jag hur ont jag hade i halsen när jag pratade med mamma.
Fyfan!
Det var som knivar som skar mig i halsen!
Jag gick upp och försökte dricka, men det gick sådär för jag kunde knappt svälja för att det gjorde så satans ont.
Sen tog jag en Ipren (eftersom doktorn sa att jag skulle göra det om jag fick ont i halsen) och så tog jag en halstablett.
Efter det somnade jag gott igen :)

Idag är jag väldigt snuvig men jag har inte lika ont i halsen (än).
Jag har däremot knappt någon röst!
Och om jag försöker snacka hostar jag som ett jävla as istället.
Så det verkar som att det blir en tyst dag (haha. lycka till!)
Dessutom nyser jag hela tiden, jävligt drygt.

Jag ska väl snart äta lite frukost hade jag tänkt...

Jag är sjukt trött på min bloggdesign, finns det någon där ute som frivilligt kan hjälpa mig?
Snälla? :)

JOHANNA: Flirta med din vän som hjälpte dig, pleeeease!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0