Helgen :)

Tänkte summera min helg som varit bra med vissa små undantag.

I fredags gjorde jag ingenting, hade pisstråkigt.
Satt hemma med mor och far och kollade på film.
Det var iof ganska mysigt :)
Somnade rätt tidigt.

I lördags vaknade jag en gång i timmen från kl 6 pga. att jag tänkte så stört mycket.
Halvkul när man äntligen kan sova ut, så vaknar man istället hela tiden...
Men men.
På dagen fixade jag lite i mitt rum och åkte och hämtade biobiljetterna i Kista.
På kvällen var det 30 årsfest för min bror Dennis! :D
Det var skitkul, så jävla härligt och träffa alla, även från "deras sida" av släkten.
(vi är halvsyskon)
Skitmysigt faktiskt!
Snackade mycket med mina syskons kusin och med min syster.
Det var riktigt trevligt :)
Min syster fick mig att tänka på annat när Curly Sue kom på radion också ^^
Hehe ;)
Thanks sis!

Idag städade jag först mitt rum när jag vaknde och sen ringde Fannie.
Åkte dit en stund och snackade.
Sen åkte jag till Norrviken, hem till min äldsta bror.
Där busade jag lite med barnen och sen åkte jag, Ella och Patrik till Kista för att gå på bio.
Innan bion gick vi till COOP och där träffade jag Björn och Tauno :)
Barnen fick plocka godis och välja dricka.
Sen gick vi till bion.
Där köpte jag popcorn.
Sen började filmen!
Mamma Mu och Kråkan såg vi, så jävla söt film!
De älskade den :)

Efter bion gick vi till BR Leksaker och där fick de välja varsin leksak :)
Ella köpte en gosehäst (svindyr för ett gosedjur!!200 spänn :O ) och Patrik fick en legolåda som han velat ha länge.
Efter de åkte vi hem till dem och där åt vi middag.
Sen busade jag lite mer med barnen och ägnade den mesta tiden åt minstingen Jonatan.
Han är så jävla söt!
Han kan gå några få vacklande steg nu, det ser så himla sött ut när han kämpar :)
Tiden går läskigt fort, nyss var han ett spädbarn som bara låg och sov!

Så nu har jag precis kommit hem från dem.
På vägen hem pratade jag med Bias.
Kändes skitbra faktiskt, han chockade mig lite men det var på ett positivt sätt iaf ;)
Nu ska jag fixa lite mer i mitt rum och sen ska jag duscha.
Imorgon börjar jag halv 8, men kommer nog försöka vara där redan 7.15 för jag ska köra City igen och det är inte och leka med asså.
Fyfan.
Stressig vecka att "se fram emot" alltså!

Imorgon kanske jag ska träffa Bias en stund innan han åker till jobbet.
Han jobbar natt den här veckan men han ville ses så vi får väl lösa det där :)
Det brukar vi göra...
Han ville ju ses redan förra veckan, men då skulle jag sova så då fick han inte komma ^^
Haha

Jag har i alla fall haft en skön helg!
Sov länge imorse, det var najs.
Hoppas bara att min hosta försvinner helt till nästa helg då det är Seriepremiär!
Vill kunna träna i veckan och spela för fullt i helgen!

Nej, fix var det.
Tjotjipp.


Kommentarer
Postat av: Fru Rydstedt

låter som en rätt mysig helg

2008-09-22 @ 18:43:40
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0