hell yeah!

Jag har lyckats.
Jag kände ingenting.
Eller jo, men inga såna känslor.
Jag tyckte att du var ganska patetisk till och med. :O

Fan va skönt det här känns!
Lättnad.
Frihet.
Stolthet.
Jag känner mig stark igen.
Stark utan dig.

Nu har vi sanningen i vår hand.
Det är ännu bättre. :)
Nu har vi egentligen ingenting mer vi måste lösa.
Jag är nöjd med att vara din vän!

Fett skönt.
Jag ska bli Sveriges största ego och bara se till så att jag har det bra.
Skita i vad andra tycker och tänker.
Skita i hur alla andra känner.
Och bara fokusera på mig själv.
Det är jag värd.

Jag ska bry mig om mina vänner också såklart.
Visa de lite extra mycket vad de betyder för mig.

Och Johanna, du är en av de som behöver förtjänar mest uppskattning.
Du har stöttat mig som ingen annan.
Och det är nog mycket för att du kan stötta mig på ett sätt som ingen annan skulle kunna.
För du vet verkligen vad jag snackar om.
Jag är så förbannat glad att vi har hittat varandra!
Du anar inte vad din vänskap och vårt ömsesidiga förtroende betyder för mig.
Tack för att jag har dig! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2008-09-11 @ 16:22:27
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: johanna

<3

2008-09-11 @ 16:22:28
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0