Hemma igen

Nu har jag vart hos doktorn.
Hade inget halsvirus :D
Jag har bara ovanligt svullna halsmandlar/tonsiller som gör att "saker" (typ matrester mm) fastnar där.
Det låter skitäckligt och det är det också.
Jag ska börja skölja med saltlösning efter varje måltid för att minska inflammationen (de är tydligen svullna pga en inflammation)
Det låter äckligt att skölja med salt :O
Man borde bli törstig?

Ska tillbaka till doktorn om typ 5 veckor, har det inte blivit bättre då kanske jag måste operera bort halsmandlarna :O
Det vill jag verkligen inte göra!
Uäh.

Så jag hoppas att det hjälper att skölja...
Nu ska jag sova igen, känner mig helt mör i kroppen efter att ha vart ute en timme.
Jag är inte frisk alltså.
:(

Skriver väl mer senare, för jag kommer dö av tristess om jag bara ska ligga i sängen hela dagen!

Tjotjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0