hos stor bror

Halloj! sitter hemma hos min bror nu.
Vi har kollat på fotbollen men den var ju fruktansvärt tråkig!
Nu duschar bror nr 2 och bror 1 glor på hockeyn.
Så jag satte mig här jag!

Sa att jag skulle låna min brors dator och då sa han:
"Gör det, det är du värd"
Öh. Tack...Typ?
Anyhow :)

Snart ska vi väl bege oss mot stan.
Blir söder ikväll verkar det som :)

Anledningen till min rubrik är att jag och min bror disktuterade om det hette SÄRskrivning eller avstavning.
Jag har lärt mig att man kan säga båda,  men det håller inte han med om.
Han tycker att det heter SÄRskrivning.
Men han är lite sär också ;)

Kvällens roligaste grej har väl vart bubbelplasten som ligger på brorsans vardagsrumsgolv.
Den har suttit runt en diskmaskin han köpt.
Det är såna där stora jävla bubblor som smäller som fan när man går på de. :)
Det är väl typ det vi har gjort.
Storebror nr 2 frågade om jag ville ha popcorn.
Sen ställde han sig på bubbelplasten och sa att han poppade popcorn.
Jag vet, mina bröder är lite speciella :D

Men det är jävligt mysigt att vi umgås allihopa tycker jag.
Inte alla som går och festar med sina bröder och deras vänner!

Nu ska jag väl ta och vara lite social med mina kära syskon.
Bror 1 tittar inte på hockeyn längre utan springer runt och rotar i garderober och sjunger falskt :D (nej han är inte full än!)
En och annan rap kommer ur mun på honom också. ^^

Bror 2 verkar ha fastnat inne på dass.
Både han och jag har klagat på att dasshandtaget är cp.
Det är typ löst och det går inte att låsa.

Nu smäller bror 1 med bubbelplasten igen, och bror 2 har lyckats komma ut från toa. 
Samtidigt som han öppnade dörren la även han av en rap som ekade i hela lägenheten.
Dax att kila ut och se vad som händer!
Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0