Jag vill!!

Åh vad jag vill åka till Spanien nu!
Är så jävla taggad på den där kursen!!!
Jag kan bara drömma om hur underbart roligt det skulle vara...
Som jag skrev förut, 25 veckor i himlen...

Skickade ett mail och frågade när ansökan skulle lämnas in...
SENAST DEN 1 NOVEMBER!
Gah!!
Jag måste börja skriva den haha!

Vart ännu mer galet taggad igår när jag snackade spanska med den där mexikanaren!
Det bara flöt på och jag sa meningar som jag inte trodde att jag kunde :O
Det är så jävla häftigt att allt bara kommer tillbaka när man står där och "tvingas" prata.
Klick bara, så står man där och babblar som om man aldrig gjort något annat :D

Jag älskar spanska, jag älskar Spanien och jag älskar spanjorerna.
Så förbannat klockrent.
Människorna är så underbart trevliga och artiga, landet är så jävla häftigt med all cool natur och underbara städerna.
Och spanska är ett så jävla fint språk.
Det är så vackert!
Åh, jag är så kär i Spanien!
Jag typ MÅSTE åka, det är bara så.
Det är mitt öde :D
Om jag inte kommer in på den där kursen får jag leta upp något annat, kanske Au pair eller någon språkresa.
Får se vad som händer, men helst av allt vill jag åka på den där kursen med Braheskolan!
Då får man både intensivplugga spanska OCH jobba på en spansk arbetsplats.
Och livet utanför skolan och jobbandet besstår av vänner, festande och upplevelser som jag aldrig kommer kunna få på annat håll.
Fatta vad najs!

Jag måste.
Det är bara så.

JAG. SKA. ÅKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0