Lite glad och lite ledsen

Haha, ja jag skryter Johanna ;)
Känslan av att vara ekonomiskt oberoende (i en månad) är grym ^^
HAHA!

Jag har sovit massor nu, sjukt skönt.
Sköljde med salt också.
Kan säga att jag höll på att spy.
Tänk er själva att tvingas skölja käften med medelhavet!
Det låter inte så jävla lockande va?
Dessutom är det här vattnet nog mer som döda havet (om ni inte vet så är det världens saltaste hav)
UÄH!

Jag har smsat lite med Bias.
Känns både bra och dåligt, för jag är jättedeppig idag.
Vill bara att någon ska väcka mig från den här skiten och göra så att allt är som det brukar..
Jag har verkligen haft tid att vara ledsen idag...
Så drygt men ändå skönt att få vara ensam och tänka.

Jag har drömt en massa också.
Ni vet, feberdrömmar.
Men det har varit bra drömmar...
Om honom, om oss och om vår luftballongstur.

Han ser fram emot den och det gör jag också.
Det ända som suger är att jag vill att vi ska stå däruppe och vara kära.
Hålla om varann, mysa och verkligen känna hur bra vi har det.
Så jävla surt att det kommer bli annorlunda...
Visst, han säger att han vill hålla om mig och så..
Vem vet, vi kanske myser där uppe precis som om inget hade hänt?
Men frågan är om det betyder något eller om det bara är för att vi båda är inställda på att det är så det "ska vara"...

Fick ett skitbra erbjudande om en lägenhet i Märsta igår.
En hyres2a som skulle kosta 4031:- i månaden eller något sånt.
Skitfin var den....
Önskar att han och jag kunde flytta till den :S

Men dö!
Nu ringde min chef och sa att jag inte ska jobba imorgon heller.
Han tyckte det var bättre att jag stannar hemma imorgon också.
Jahapp.
Imorgon får jag iaf 80% betalt för att vara sjuk :P
Jippi ^^
Fan då...
Segt med ännu en hemmadag.
Men kanske lika bra, annars blir jag väl sjuk till helgen istället, som förra gången.
Då kan jag varken flyga luftballong eller vara barnvakt åt Jonis.
Och det måste jag ju kunna! :D

Jag vet inte om det är värt att lägga in en dagens idag alltså.
Haha.
Inget roligt har hänt, förutom en sak som gjorde mig glad men den vill jag ändå hålla för mig själv... :$
Jag har inga roliga kläder, tshirt och trosor ^^
Är osminkad.
A ni hajjar, inte värt en dagens alltså.
men om ni saknar den för mycket får ni väl kommentera så får jag väl offra mig ;)

Nu ska jag kolla på en film tror jag.
Heartbreak kid.
Passande namn va? :P

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vart i Märsta?

2008-09-09 @ 21:34:19
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0